دانلود بازی Warring States برای PC

دانلود بازی Warring States برای PC

 

دانلود بازی Warring States برای کامپیوتر

| بازی ایالات جنگی |

| نسخه PLAZA |

 

Warring States بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2018 توسط Polynation Games LTD ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب برای شما گیمرهای عزیز تدارک دیده‌ایم، سفری پر ماجرا به چین باستان را برایتان به ارمغان می‌آورد. اکنون فرصتی برایتان مهیاست تا طی یک ماجراجویی جدید و منحصر به فرد، به عصر باستانی چین قدم گذاشته و در جریان جنگ‌های باستانی آن دوران حضور پیدا کنید. به منظور پیروزی در این نبردها و فتح سرزمین‌های جدید، شما می‌بایست تصمیمات خود را با دقت و استراتژی منحصر به فردی اتخاذ کرده و برای هریک از آن‌ها، برنامه‌ای از پیش تعیین شده داشته باشید.

این بازی کامپیوتری، در دوران آشفتگی چین باستان به تصویر کشیده می‌شود؛ جایی که دولت‌های فئودالی در تلاشند تا بر تمامی سرزمین و موجودیت چین حکم‌رانی کنند. در طی محوریت داستانی این بازی، 15 ماموریت مختلف برایتان مهیا شده که با شرکت در آن‌ها، می‌توانید گوشه‌ای از دوران آشفتگی چین باستان را تجربه کرده و برای برطرف کردن مشکلات موجود، تصمیمات خود را به اجرا درآورید. داستان این بازی کامپیوتری، شامل چندین موقعیت مکانی مختلف، روایات داستانی برگرفته از وقایع تاریخی، گفتگو با شخصیت‌های مختلف و بسیاری دیگر از جذابیت‌های منحصر به فرد در چین باستان است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Warring States را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Warring States1 300x169 - دانلود بازی Warring States برای PC Warring States2 300x169 - دانلود بازی Warring States برای PC

 

Warring States3 300x169 - دانلود بازی Warring States برای PC Warring States4 300x169 - دانلود بازی Warring States برای PC

 

تریلر بازی Warring States:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1
Processor: Dual Core CPU 1.6Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512Mb VRAM, Minimum 1024×768 resolution, Intel HD 3000 and Higher, GeForce 8800 and Higher, AMD Radeon X1600 and higher
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9.0 Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 799 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR