دانلود Prevent Screen Locking/Sleep Free 1.0.0.0 – جلوگیری از خاموشی صفحه یا اسلیپ شدن ویندوز

دانلود Prevent Screen Locking/Sleep Free 1.0.0.0 - جلوگیری از خاموشی صفحه یا اسلیپ شدن ویندوز

 

دانلود Prevent Screen Locking/Sleep

| جلوگیری از خاموشی صفحه یا اسلیپ شدن ویندوز |

 

Prevent Screen Locking/Sleep Free 1.0.0.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی در ویندوز است که با دارا بودن امکاناتی ساده و آسان، به شما قابلیتی می‌دهد که بتونید از خاموشی صفحه و یا اسلیپ شدن ویندوز در مواقع مختلف جلوگیری کنید. هدف از توسعه این ابزار، حفظ حالت فعلی کامپیوتر در شرایط آماده به کار است؛ حتی اگر که برای مدتی از سیستم استفاده نکرده باشید. همانطور که می‌دانید، به طور پیش‌فرض در ویندوز تنظیماتی وجود دارد که پس از مدتی که از زمان بلا استفاده بودن سیستم بگذرد، صفحه نمایش به حالت خاموش درآمده و پس از آن، سیستم در حالت اسلیپ قرار می‌گیرد. اگر که نیاز به تغییر در این تنظیمات می‌بینید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که چنین کاری را به شکلی ساده و سریع برای شما به انجام می‌رساند.

این نرم افزار با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، امکانی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید از خاموشی سیستم و یا اسلیپ شدن آن در زمان‌های بلا استفاده بودن جلوگیری کنید. سناریوهای مختلفی پیش می‌آید که در آن بخواهید از خاموشی صفحه جلوگیری کنید که از جمله‌ی آن می‌توان به زمان های مطالعه کتاب‌های الکترونیکی در سیستم، انتظار برای دانلود اطلاعات و … اشاره کرد. هرچند که این قابلیت بیشتر به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش عمر سخت افزار طراحی شده اما، در سناریوهای مذکور و مشابه آن، این نیاز پیش می‌آید که بخواهیم به طور موقت چنین قابلیتی را غیرفعال کنیم. به جای آنکه برای این کار به طور مستقیم در تنظیمات سیستم دستکاری کنید، به شما توصیه می‌کنیم از ابزار جدید و ساده‌ای که مخصوص این کار طراحی شده استفاده و تنها با یک کلیک این امکان را فعال یا غیرفعال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Prevent Screen Locking/Sleep را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Prevent Screen Locking/Sleep :

– جلوگیری از قفل شدن صفحه در زمان بلا استفاده بودن

– جلوگیری از خاموشی صفحه در مواقع بلا استفاده بودن سیستم

– جلوگیری از اسلیپ شدن سیستم

– دارا بودن تنظیمات ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Prevent Screen Locking Sleep Free.cover1  300x232 - دانلود Prevent Screen Locking/Sleep Free 1.0.0.0 - جلوگیری از خاموشی صفحه یا اسلیپ شدن ویندوز Prevent Screen Locking Sleep Free.cover2  300x232 - دانلود Prevent Screen Locking/Sleep Free 1.0.0.0 - جلوگیری از خاموشی صفحه یا اسلیپ شدن ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : AppxBundle
  • حجم : 8.33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR