دانلود بازی Abi A Robots Tale 1.1 – داستان ربات “اَبی” برای اندروید

دانلود بازی Abi A Robots Tale 1.1 - داستان ربات "اَبی" برای اندروید

 

دانلود بازی Abi A Robots Tale برای اندروید

| بازی داستان ربات “اَبی” برای اندروید |

 

Abi A Robots Tale 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Lilithgames است. با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیکی چشم‌گیر، زندگی انسان‌ها تا حد فزاینده‌ای به ماشین و کامپیوترها وابستگی پیدا کرده است. اما آیا این مسئله نباید اندکی برای ما نگران‌کننده باشد؟ این تکنولوژی و وابستگی، همچون یک شمشیر دو لبه است؛ چرا که هم می‌توان آن را تا همیشه به شیوه‌ای مثبت و کارساز مورد استفاده قرار داد و هم اینکه شاید، روزی کامپیوترها بر علیه انسان قیام کنند.

داستان این بازی، روایت جالب توجهی از یک ربات با نام “اَبی” را به تصویر می‌کشاند. او یک ربات قدیمی و منسوخ شده است که در یک انبار فراموش شده، ربات دیگری با نام دی‌دی (DD) را پیدا کرده و تصمیم می‌گیرند که به اتفاق از این محل به بیرون فرار کنند. هنگامی که این ربات‌ها از انبار خارج می‌شوند، ناپدید شدن اسرارآمیز انسان‌ها از زمین سوالات بسیاری را برای آنان مطرح می‌کند. حال این وظیفه شماست که به اتفاق این دو ربات، اسرار موجود در پس واقعیت این ماجرا را کشف کنید. هم اکنون می توانید بازی Abi A Robots Tale را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Abi A Robots Tale :

– دارا بودن گیم‌پلی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده

– صداپردازی عالی

– دارا بودن داستان بسیار قوی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Abi A Robots Tale1 150x84 - دانلود بازی Abi A Robots Tale 1.1 - داستان ربات "اَبی" برای اندروید Abi A Robots Tale2 150x84 - دانلود بازی Abi A Robots Tale 1.1 - داستان ربات "اَبی" برای اندروید Abi A Robots Tale3 150x84 - دانلود بازی Abi A Robots Tale 1.1 - داستان ربات "اَبی" برای اندروید Abi A Robots Tale4 150x84 - دانلود بازی Abi A Robots Tale 1.1 - داستان ربات "اَبی" برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR