دانلود تحدیر قرآن کریم – تندخوانی جزء به جزء از استاد گرانقدر آقای معتز آقایی

دانلود تحدیر قرآن کریم - تندخوانی جزء به جزء از استاد گرانقدر آقای معتز آقایی

 

دانلود تحدیر قرآن کریم

| تحدیر (تندخوانی) جزء به جزء قرآن کریم از استاد گرانقدر آقای معتز آقایی |

 

تحدیر قرآن کریم یک مجموعه از فایل‌های صوتی تندخوانی جزء به جزء قرآن کریم از استاد گرانقدر آقای معتز آقایی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. تحدیر، روشی از تلاوت قرآن است که قاری در آن علی رغم رعایت کردن قواعد، تجوید، از سرعت در خواندن نیز بهره می‌برد. از این رو، در زمان یکسان به نسبت ترتیل و تحقیق، تعداد آیات بیشتری از قرآن تلاوت می‌شود. به دلیل سرعت بالای تلاوت، از این روش در مجالس ختم قرآن کریم نیز می‌توان بهره برد؛ چرا که هر جزء از قرآن کریم در حدود نیم ساعت تلاوت خواهد شد.

تحدیر در قرائت، عبارت است «خواندن قرآن با سرعت زیاد»؛ اساتید بسیاری در حوزه تحدیر فعالند که مجموعه آقای معتز آقایی نیز بسیار شناخته شده‌ است. ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 1403، برای شما عزیزان مجموعه‌ی تحدیر قرآن کریم را آماده کرده‌ایم که به صورت جزء به جزء در دسترس شما عزیزان قرار می‌گیرد. هم اکنون می توانید مجموعه فایل صوتی تحدیر قرآن کریم از استاد معتز آقایی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

chart pie - دانلود تحدیر قرآن کریم - تندخوانی جزء به جزء از استاد گرانقدر آقای معتز آقایی دانلود تحدیر (تندخوانی) جزء به جزء قرآن کریم از استاد گرانقدر آقای معتز آقایی

دانلود جزء یک
دانلود جزء دو
دانلود جزء سه
دانلود جزء چهار
دانلود جزء پنج
دانلود جزء شش
دانلود جزء هفتa>
دانلود
جزء هشت
دانلود
جزء نه
دانلود
جزء ده
دانلود
جزء یازده
دانلود
جزء دوازده
دانلود
جزء سیزده
دانلود
جزء چهارده
دانلود
جزء پانزده
دانلود
جزء شانزده
دانلود
جزء هفده
دانلود
جزء هجده
دانلود
جزء نوزده
دانلود
جزء بیست
دانلود
جزء بیست ویک
دانلود
جزء بیست و دو
دانلود
جزء بیست و سه
دانلود
جزء بیست و چهار
دانلود
جزء بیست و پنج
دانلود
جزء بیست و شش
دانلود
جزء بیست و هفت
دانلود
جزء بیست و هشت
دانلود
جزء بیست و نه
دانلود
جزء سی

دانلود دانلود مجموعه تحدیر (تندخوانی) جزء به جزء قرآن کریم از استاد گرانقدر آقای معتز آقایی (جزء 1 تا 30)

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR