دانلود AMS Software Interior Design 3D 3.25 – نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

دانلود AMS Software Interior Design 3D 3.25 - نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

 

دانلود AMS Software Interior Design 3D

| نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی |

 

AMS Software Interior Design 3D 3.25 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و در عین حال ساده برای استفاده است که کاربران می‌توانند آن را برای انواع طراحی‌های داخلی منزل، ادارات، کتابخانه و … مورد استفاده قرار دهند. این برنامه، به طور تخصصی برای مواقعی طراحی شده که شما بخواهید دکوراسیون داخلی محیط منزل یا محل کار را بازطراحی کنید و با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای، تعریفی جدید را از دکوراسیون داخلی خلاقانه ارائه دهید. شما با بهره‌گیری از ابزارهای مخصوص طراحی و ساخت، به شما این امکان را می‌دهد که پیش از عمل، در ابتدا دکوراسیون مدنظر خود را با ابزارهای موجود مدل و شبیه‌سازی کنید و سپس آن را در نمای 2 و 3 بعدی ببینید.

با استفاده از این محصول نرم افزاری قدرتمند، شما به راحتی می‌توانید به تعداد بی‌شماری از پروژه‌ها را برای طراحی منزل و یا آپارتمان مورد نظر خود ایجاد و به شیوه‌ای نوآورانه، نمای داخلی دلخواه خود را طراحی کنید. برای شروع به کار با این برنامه، نیاز چندانی به تخصص طراحی داخلی ندارید؛ زیرا که کلیه امکانات این برنامه به گونه‌ای چیده شده‌اند که با چند کلیک ساده بتوانید متریال دلخواه خود را انتخاب و بر روی نقشه نمای داخلی خود اعمال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار AMS Software Interior Design 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AMS Software Interior Design 3D :

– امکان بازطراحی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل، اتاق، محل کار، آشپزخانه و …

– امکان تغییر دکوراسیون و طراحی دستشویی و حمام

– دارا بودن صدها متریال آماده برای طراحی کف، دیوارها، کاشی‌ها و …

– امکان طراحی واقع‌گرایانه فضای داخلی آپارتمان و اتاق‌ها با امکان ساخت نمای 2 بعدی و 3 بعدی از نتیجه کار

– امکان استفاده از نقشه از پیش آماده شده محل مورد نظر و دقت بالا در طراحی و به کارگیری وسایل مختلف

– امکان تغییر و یا بازطراحی سیستم روشنایی و بهبود وضعیت نور در فضای داخلی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AMS Software Interior Design 3D.cover1  300x190 - دانلود AMS Software Interior Design 3D 3.25 - نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی AMS Software Interior Design 3D.cover2  300x175 - دانلود AMS Software Interior Design 3D 3.25 - نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 93.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR