دانلود Reticle 1.0.0.0 – افزایش دقت تیراندازی در بازی‌های اول شخص

دانلود Reticle 1.0.0.0 - افزایش دقت تیراندازی در بازی‌های اول شخص

 

دانلود Reticle

| افزایش دقت تیراندازی در بازی‌های اول شخص |

 

Reticle 1.0.0.0 نام یک ابزار جدید و کاربردی است که به کمک آن می‌توانید دقت تیراندازی خود در بازی‌های اول‌شخص را بالا ببرید. این نرم افزار در واقع یک ابزار رایگان و متن‌باز است که می‌تواند نشانگر (مگسک) تیراندازی را بر روی صفحه قرار دهد تا بتوانید از آن در تمام بازی‌ها استفاده کنید. همانطور که می‌دانیم، این روزها بازی‌های اول شخص تبدیل به بخشی جدایی‌ناپذیر از دنیای ویدیوگیم شده‌اند و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. این سبک از بازی‌ها، دارای عناوین متعدد و بسیار مشهوری هستند که گاه تجربه‌ای لذت‌بخش از جنگ‌های فضایی و گاه فارغ از این چارچوب، شما را در نقش سربازی جوان راهی خط مقدم نبرد می‌کنند.

در همه‌ی بازی‌های سبک اول شخص (FPS)، محیط اطراف بازی از نگه شخص اول بازی به نمایش درمی‌آید. معمولا یک نشانگر همزمان با حرکت موس در این سو و آن سو حرکت می‌کند و پلیر باید بر این اساس، دشمنان را در هر مرحله نشانه‌گیری و به آن‌ها تیراندازی کند. اپ جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که یک لایه اضافه‌تر از نشانگر (مگسک) اسلحه را با دقت در امتداد نشانگر موس بر روی صفحه قرار می‌دهد تا بتوانید از این مزیت برای افزایش دقت تیراندازی در بازی‌های اول شخص (صرف نظر از عنوان بازی) نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Reticle را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Reticle :

– امکان افزایش دقت پلیر در بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص

– نمایش دادن نشانگر (مگسک) اسلحه در قالب لایه‌ای اضافه بر روی صفحه برای استفاده در بازی‌ها

– سازگاری با عناوین مختلف سبک اول شخص

– دارا بودن نمادهای مختلف و تنظیم ظاهر و رنگ آن برای استفاده در بازی‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Reticle.cover1  300x235 - دانلود Reticle 1.0.0.0 - افزایش دقت تیراندازی در بازی‌های اول شخص Reticle.cover2  300x235 - دانلود Reticle 1.0.0.0 - افزایش دقت تیراندازی در بازی‌های اول شخص

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 350 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR