دانلود Robocode 1.9.5.0 – یادگیری برنامه‌نویسی با بازی کردن

دانلود Robocode 1.9.5.0 - یادگیری برنامه‌نویسی با بازی کردن

 

دانلود Robocode

| یادگیری برنامه‌نویسی با بازی کردن |

 

Robocode 1.9.5.0 نام یک بازی برنامه‌نویسی جدید و جذاب است که به شکل رایگان و متن‌باز ساخته شده تا افراد بتوانند به روشی جدید و هیجان‌انگیز مهارت برنامه‌نویسی را یاد بگیرند. در بازی روبوکد، هدف این است که در نهایت بتوانید یک تانک جنگی را توسعه دهید که در نبرد با دیگر تانک‌ها قوی‌تر باشد. در این بازی، شما می‌توانید با استفاده از زبان برنامه‌نویسی جاوا (Java)، تانک دلخواه خود را بسازید و به صورت ریل تایم، شاهد درگیری تانک‌ها باشید.

روبوکد همانطور که گفته شد، یک بازی برنامه‌نویسی است که در آن هدف از بازی کردن، ساخت یک تانک جنگی برای مقابله با دیگر تانک‌هاست. در واقع عنوان روبوکد، مختصر شده‌ی عبارت Robot code است. پلیر، برنامه‌نویس ربات است که دخالت مستقیمی در بازی ندارد. به جای آن، پلیر باید هوش مصنوعی (AI) ربات را بنویسند و تلاش کند تا واکنش‌های آن را در میدان نبرد تحت کنترل خود درآورد. اگر که یادگیری مهارت برنامه‌نویسی به طرق سنتی شامل مطالعه کتاب یا دیدن فیلم برای شما خسته‌کننده است و به دنبال راهی جایگزین برای این روش‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم این روش جذاب و سرگرم‌کننده را از دست ندهید. با روبوکد شما می‌توانید حتی کودکان را هم به برنامه‌نویسی علاقه‌مند کرده و نحوه پیاده‌سازی یک ساختار هوش مصنوعی پیشرفته در زبان برنامه‌نویسی جاوا را یاد بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Robocode را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Robocode :

– آشنایی با زبان برنامه‌نویسی جاوا برای کودکان و بزرگسالان از طریق بازی کردن

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و دیدنی و همینطور تشویق توسعه‌دهنده برای بهینه‌تر کردن کدها

– دارا بودن مستندات بسیار جامع و کامل برای یادگیری طریقه‌ی برنامه‌نویسی به زبان جاوا و ارتقای امکانات تانک جنگی

– امکان مشاهده‌ی مبارزه تانک‌ها به صورت ریل تایم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Robocode.cover1  300x239 - دانلود Robocode 1.9.5.0 - یادگیری برنامه‌نویسی با بازی کردن Robocode.cover2  300x230 - دانلود Robocode 1.9.5.0 - یادگیری برنامه‌نویسی با بازی کردن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : JAR
  • حجم : 16.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR