دانلود واتساپ برای ویندوز و کامپیوتر – WhatsApp PC 2.2410.2.0 x86/x64

دانلود واتساپ برای ویندوز کامپیوتر WhatsApp PC

 

دانلود واتساپ برای ویندوز کامپیوتر

| واتساپ برای کامپیوتر WhatsApp Desktop  |

 

واتساپ برای ویندوز کامپیوتر WhatsApp PC 2.2410.2.0 x86/x64 Win/Mac نام نسخه ویندوزی اپلیکیشن محبوب و فوق العاده قدرتمند واتس اپ مسنجر است. واتساپ دسکتاپ ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های برقراری ارتباط متنی و صوتی با مخاطبین و دوستان شما به صورت کاملاً رایگان است. از زمان عرضه اولین سیستم عامل های هوشمند دستگاه های قابل حمل نظیر نوکیا سیمبین ، این پیام رسان نیز فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع قدمت و کیفیت کاری این مسنجر به هیچ وجه قابل مقایسه با پیام رسان تلگرام نیست !

یکی از محبوب ترین قابلیت هایی که برنامه واتساپ در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، امکان برقراری تماس صوتی رایگان و بسیار با کیفیت با دوستان و مخاطبین شماست. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، مفتخریم به شما کاربران واتس اپ این مژده را بدهیم که سر انجام نسخه ویندوزی این نرم افزار نیز عرضه شد. بدین ترتیب شما می توانید در محیط کامپیوتر و یا لپ تاپ خود ، به برقراری ارتباط متنی ، صوتی ، تصویری و … با دوستان خود بپردازید.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

اگر شما نیز از دسته افراد هستید که طی چند سال اخیر انواع مختلف پیام‌رسان‌ها را امتحان و نصب کرده و نقاط قوت و ضعف هریک را به خوبی می‌شناسید، شاید برایتان کمی سخت و دشوار باشد که بخواهید از پیام‌رسان‌هایی قوی همچون تلگرام بخواهید به سرویس واتساپ برگردید. ولی هم‌اکنون این مژده را به شما عزیزان می‌دهیم که سرویس محبوب واتس اپ نیز طی چند سال اخیر، امکانات بسیار بیشتری را به نسبت نسخه‌های قدیمی در خود گنجانده تا شما هم بتوانید بدون قرارگیری در فضایی غریب و ناشناس (!)، به شیوه دلخواه خود ارتباط خود را با دوستان خود در فضای مجازی حفظ کنید. به عنوان مثال، تا چند سال قبل نمی‌شد هیچ سرویسی را به عنوان جایگزینی در حد و اندازه اسکایپ معرفی کرد؛ اما قابلیت مکالمه ویدیویی که در نسخه‌های جدید پیام‌رسان WhatsApp معرفی شده، توانسته به محبوبیتی مثال‌زدنی در بین کاربران دست یابد.

از آنجا که این پیام‌رسان و سرویس مکالمه‌های صوتی و ویدیویی آن به صورت بهینه برای گوشی‌های موبایل طراحی شده، شما می‌توانید مکالمات خود را بدون هیچگونه تاخیر و با کیفیتی مطلوب تجربه کنید. در واقع به هنگام استفاده از این پیام‌رسان چه در مکالمات صوتی و چه در تماس‌های تصویری (فردی/گروهی)، دیگر هیچ خبری از سکوت‌های طولانی و انتظار برای ارسال و دریافت تصویر و صدا نخواهد بود؛ زیرا که پیام‌رسان واتساپ ویندوز به صورت بهینه با سرعت اینترنت و دیتای موبایل شما طراحی شده و به همان نسبت سعی می‌کند کیفیت را مطابق با سرعت انتقال داده در شبکه شما تطبیق دهد تا بتوانید از تجربه مکالمات خود با کیفیتی مطلوب تحت شبکه اینترنت لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و جدیدترین نسخه نرم افزار واتساپ برای کامپیوتر و ویندوز را با لینک مستفیم و به صورت رابگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

پیام‌رسان واتس‌اپ با کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، شما را قادر می‌سازد تا قادر باشید تنها از طریق یک خط اینترنت حتی با کیفیت نه‌چندان مطلوب هم بتوانید با دیگر مخاطبین در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و به ارسال/دریافت پیام صوتی، تصویری و یا متنی بپردازید. با توجه به گسترش محبوب سرویس‌های پیام‌رسان طی چند سال اخیر، شاهد حضور شمار بسیاری از این اپلیکیشن ها بوده‌ایم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌شد به سرویس تلگرام، وی‌چت، لاین، وایبر و … اشاره کرد. اکنون که دیگر استقبال از این اپلیکیشن‌ها به مانند گذشته نیست، باری دیگر پیام‌رسان واتساپ با امکانات فوق‌العاده خود نامی بر سر زبان‌ها انداخته و انتخاب شماره یک افراد برای برقراری ارتباط سریع با دیگران بدل شده است.

 

ظرفیت بالای سرویس‌دهی پیام‌رسان واتساپ، هیچ محدودیتی را در شمار کاربر، تعداد پیام‌های ارسالی و یا دقایق مکالمه برای شما تعیین نمی‌کند. در واقع ورود این دسته از پیام‌رسان‌ها، از همان ابتدا یک تهدید بالقوه برای اپراتورهای خدمات تلفن همراه به شمار می‌رفت و همانطور که می‌شد پیش‌بینی کرد، کاربرد این سرویس‌ها و مکالمات طولانی مدت (و رایگان) در آن‌ها، توانست رضایت میلیون‌ها کاربر در دنیا را جلب کند و اکنون که ما در حال نگارش این مطلب هستیم، می‌توان گفت که این پیام‌رسان در واقع محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسان اینترنتی کاملا رایگان در سراسر دنیاست که همین حالا نزدیک به 2 میلیارد کاربر فعال در جهان دارد و این موفقیت چشم‌گیر را فقط و فقط می‌توان در کیفیت مطلوب سرویس‌های ارائه شده، امنیت بالا و اعتماد کاربران آن جستجو کرد.

این اپلیکیشن که بر پایه سرویس واتس اپ کار می‌کند، از طریق اسکن کیوآر کد، حساب کاربری واتساپ شما بر روی گوشی موبایل را با کامپیوتر همگام می‌کند و از این پس شما می‌توانید با مخاطبان خود هم از طریق رایانه و هم از طریق موبایل در ارتباط باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن محبوب و قدرتمند (WhatsApp) را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم که با نصب و راه‌اندازی آن می‌توانید بدون نیاز به گوشی موبایل خود، از طریق رایانه با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و به ارسال و دریافت پیام متنی، صوتی و تصویری بپردازید. به کمک WhatsApp می توانید با مخاطبین خود از روش های مختلف نظیر متنی ، صوتی ، ویدیو رکورد ، تصویری و … در ارتباط باشید و هرگز مسافت های فیزیکی را میان مخاطبین خود حس نکنید ! محیط کاری این نرم افزار بسیار ساده ، زیبا و کاربر پسند طراحی گردیده است و تمامی کاربران به سادگی می توانند اکانت واتساپ گوشی آیفون یا اندرویدی خو درا به نسخه ویندوز مرتبط سازند. شما می توانید با بهره گیری از اموجی های زیبای این مسنجر ، حالات احساسی خود را در قالب شکلک هایی زیبا و استاندارد با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید و در صورت تمایل برای چت های گروهی ، یک مکالمه گروهی را با دوستانتان آغاز کنید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار واتساپ برای ویندوز WhatsApp :

– امکان برقراری ارتباط رایگان متنی، صوتی و ویدیویی با مخاطبین در شبکه اینترنت

– سازگاری با اینترنت 4G/3G/2G/EDGE/Wi-Fi

– امکان برقراری تماس رایگان با امکان ارسال و دریافت فیلم، عکس، صوت، ویس و …

– عدم نیاز به پرداخت هزینه برای مکالمات صوتی/تصویری و رایگان بودن کلیه خدمات

– مناسب برای تماس‌های اداری برای کارمندان دورکار

– امکان تشکیل گروه برای مکالمات گروهی با دوستان یا همکاران

– امکان دسترسی به سرویس واتساپ از طریق مرورگر

– نبود محدودیت در تماس صوتی/تصویری با مخاطبین در خارج از کشور

– امنیت فوق‌العاده به هنگام ورود به حساب کاربری و عدم نیاز به تعیین نام کاربری و رمز عبور

– امکان ورود از طریق رایانه و موبایل به طور همزمان

– امکان دسترسی سریع و آسان به امکان پیام و مکالمات رایگان واتساپی با مخاطبین

– امکان خواندن پیام‌ها به صورت آفلاین

– امکان ارسال لوکیشن (Location) برای به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی با مخاطبین برای پیدا کردن همیدگر

– امکان ارسال و دریافت اطلاعات ارتباطی مخاطبین با همدیگر

– امکان ست کردن والپیپر دلخواه برای صفحه چت با مخاطبان دلخواه

– دارا بودن حالت تاریک (Dark Mode) به عنوان قابلیت جذاب و محبوب این روزها

– قابل نصب بر روی ویندوزهای 8 و 10 و 11 و ویندوز 7 ورژن 2019 و جدیدتر

 

 

سوالات متداول:

چگونه واتساپ را روی ویندوز نصب کنیم؟

–  کافی است وارد سایت یاس دانلود شوید و نرم افزار واتس‌اپ را برای ویندوز دانلود و نصب کنید. برای دریافت لینک و راهنمایی بیشتر کلیک کنید.

آیا استفاده از واتساپ ویندوز بدون گوشی موبایل ممکن است؟

–  بله جدیدا واتساپ به صورت رسمی امکان دسترسی به این پیام‌رسان را بدون دسترسی به گوشی فراهم کرده است. لینک آموزش

واتساپ وب چه تفاوتی با واتساپ کامپیوتر دارد؟

–  واتساپ وب امکانات را از طریق مرورگر وب ارائه می‌دهد؛ درحالی ‌که واتساپ کامپیوتر روی ویندوز نصب می‌شود. هر دو پلتفرم طراحی مشابهی دارند و تقریبا کارایی‌های یکسانی هم ارائه می‌کنند.

آیا واتساپ ویندوز بر روی ویندوزهای 10/11 قابل نصب می باشد؟

–  بله واتساپ ویندوز فقط بر روی ویندوزهای 10 و 11 قابل نصب هستش.

 

 

تصویری از محیط نرم افزار :

whatsapp desktop 300x192 - دانلود واتساپ برای ویندوز و کامپیوتر - WhatsApp PC 2.2410.2.0 x86/x64

 

فیلم آموزش واتساپ وب :

 

 

آموزش:

–  در صورت عدم تمایل به نصب واتساپ روی کامپیوتر خود ، می توانید از نسخه واتساپ وب کمک بگیرید.

– همچنین اگر تمایل به نصب واتساپ بر روی ویندوز بدون نیاز به اینترنت گوشی موبایل هستید، می توانید این آموزش رو دنبال بفرمایید.

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

Windows 10/11

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برای اجرای نسخه ویندوز، حتما باید نسخه اندروید واتساپ رو دانلود و نصب کنید. (نسخه اندروید همزمان باید فعال باشه)

– بعد از نصب و اجرای نسخه دسکتاپ ، باید بارکد نمایش داده شده در نسخه ویندوز رو توسط نسخه اندروید (توسط گزینه WhatsApp Web) اسکن کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE/DMG
  • حجم : 126/163/110 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR