دانلود Ubuntu 23.10 (Mantic Minotaur) / 22.04.4 LTS – سیستم عامل لینوکس اوبونتو

دانلود Ubuntu 18.10 (Cosmic Cuttlefish) Daily Build / 18.04 LTS - سیستم عامل لینوکس اوبونتو

 

دانلود Ubuntu

| سیستم عامل لینوکس اوبونتو |

 

Ubuntu 23.10 (Mantic Minotaur) / 22.04.4 LTS (Jammy Jellyfish) سیستم عامل اوبونتو یکی از محبوب‌ترین توزیع‌های موجود برای علاقه‌مندان به دنیای نرم افزار آزاد است. بسیاری از ما کاربران ایرانی، تجربه کار با سیستم‌های کامپیوتری را با سیستم‌عامل ویندوز آغاز کردیم. در طول تمام این سال‌ها، می‌توان گفت که ویندوز به سیستم‌عامل پیش‌فرض درصد قابل توجهی از کامپیوترها بدل شده است. اما آیا این موضوع، می‌تواند بیانگر بی‌نقص بودن ویندوز باشد؟ مطلقا خیر! امروزه ده‌ها توزیع مختلف از سیستم عامل لینوکس در فضای اینترنت وجود دارند که هریک از آن‌ها نیز به نوبه خود توانسته‌اند موفقیت قابل توجهی را به دست آورند. لینوکس اوبونتو، یکی از موفق‌ترین توزیع‌های سیستم‌عامل لینوکس است که بدون شک می‌توان آن را به عنوان یک جایگزین قدرتمند و بسیار زیبا برای ویندوز به شمار آورد. اگر تصمیم قطعی خود را برای مهاجرت از ویندوز گرفته‌اید، بهترین انتخاب موجود اوبونتو است! سیستم عامل اوبونتو مناسب برای کاربرانی است که به تازگی از سیستم عامل ویندوز به دنیای آزاد مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ای بزرگ از توسعه‌دهندگان دائما در حال توسعه و بروزرسانی این توزیع محبوب از سیستم‌عامل هستند که در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از آن را برای شما کاربران عزیز و محترم آماده کرده‌ایم.

لینوکس اوبونتو، دارای رابط گرافیکی بسیار زیبایی است که هر کاربری را در همان نگاه اول مجذوب خود خواهد ساخت. شیوه کار با سیستم عامل لینوکس بسیار ساده و آسان است؛ همین امر سبب می‌شود بسیاری از کاربران قدیمی ویندوز، این سیستم‌عامل را به عنوان اولین مقصد لینوکسی خود انتخاب کنند. در محیط سیستم عامل لینوکس اوبونتو به کلیه فایل‌های موجود در هارد دیسک خود دسترسی داشته و می‌توانید بسیاری از امور روزانه خود را با این سیستم عامل نیز انجام دهید. این سیستم عامل، تمامی اپلیکیشن‌هایی را که شما نیاز داشته باشید در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پلیر فایل‌های صوتی و تصویری، امکان کار با حساب‌های ایمیل، استفاده از نرم افزار مدیریت اسناد متنی و… اشاره کرد. نسخه جدید لینوکس اوبونتو دارای سرعت و امنیت بسیار بالایی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، می‌توان این توزیع را یکی از موفق‌ترین محصولات لینوکس در چند دهه اخیر به شمار آورد. هم اکنون می توانید نسخه جدید سیستم عامل لینوکس اوبونتو را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

تصاویری از محیط سیستم عامل اوبونتو 18.10 :

 

Ubuntu.cover1  300x176 - دانلود Ubuntu 23.10 (Mantic Minotaur) / 22.04.4 LTS - سیستم عامل لینوکس اوبونتو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2~4 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR