دانلود iTunes 12.13.1.3 x86/x64 Win/Mac – نرم افزار آیتونز

دانلود iTunes x86/x64 + Mac - نرم افزار آیتونز

دانلود iTunes

| نرم افزار آیتونز مدیریت آیفون و آیپد |

 

iTunes 12.13.1.3 x86/x64 Win/Mac تازه‌ترین نسخه از نرم افزار قدرتمند آیتونز ساخته و عرضه شده توسط کمپانی اپل است که تقریبا کمتر فردی را می‌توان پیدا کرد که با آن آشنایی نداشته باشد. آیتونز نرم افزاری مفید برای مدیریت دستگاه های مختلف شرکت اپل همانند iPod, iPhone و Apple TV می باشد که به وسیله آن می توانید کارهایی مانند پخش و دانلود ویدیوها و موزیک های دیجیتالی و انتقال فایل های مختلف به آیفون و یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال را در ویندوز کامپیوتر خود از قبیل ویندوز XP ، 7 ، 8 و 10 انجام دهید. در حقیقت می توان نرم افزار iTunes را پلی ارتباطی بین کاربران شرکت اپل و امکانات این شرکت دانست !اگر از کاربران دیوایس‌های اپل (iOS/macOS) باشید، احتمالا به طور مداوم با این ابزار کار می‌کنید و نسبت به امکانات آن آشنایی دارید. آیتونز ابزاری است که کاربران این دستگاه‌ها با استفاده از آن می‌توانند به کلیه خدمات اپل دسترسی داشته باشند. محصول نرم افزاری که بدون استفاده از آن، امکان بروزرسانی دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ، آیپد و یا حتی برقراری ارتباط با دیگر محصولات این شرکت نظیر اپل تی‌وی (Apple TV)، اپل واچ (Apple Watch) بدون آن میسر نیست. هر زمان که اپل آپدیت بزرگی از سیستم‌عال iOS/macOS را منتشر می‌کند، تنها روش برای دریافت این نسخه‌ها استفاده از آیتونز است. در واقع نرم افزار آیتونز، به عنوان دروازه‌ای بزرگ برای دسترسی به تمامی محصولات دیجیتالی اپل به شمار می‌رود که کاربر به واسطه آن می‌تواند به اپ استور، اپل استور، اپل موزیک و دیگر امکانات قدرتمند این برنامه دسترسی داشته باشد. در ابتدا نرم افزار آیتونز صرفا یک موزیک پلیر ساده با برخی امکانات محدود برای سیستم‌عامل مک بود که می‌شد به کمک آن انواع فرمت‌های صوتی را پخش کرد و یا اینکه موزیک‌ها را بین آیپاد و مک جابه‌جا کرد. همزمان با پیشرفت تکنولوژی و معرفی طیف گسترده‌تری از محصولات اپل، آیتونز نیز طی تمام این سال‌ها پیشرفت چشم‌گیری را داشت که در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی تازه‌ترین نسخه از این نرم افزار قدرتمند و کاربردی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

فرقی نمی‌کند که کاربر فعالی محصولات اپل باشید یا نه؛ زیرا که در هر دو صورت امکانات متعدد آیتونز به عنوان دروازه‌ای بین شما و شرکت اپل بازی می‌کند. با استفاده از این نرم افزار که اکنون نسخه ویندوز و مک آن به صورت مجزا در اختیار کاربران قرار گرفته، امکانی مهیاست تا افراد بتوانند به مارکت بزرگ اپل دسترسی داشته باشند. تنها با ساختن یک اپل آی‌دی (Apple ID)، این امکان برای شما مهیا می‌شود تا بتوانید هم به محصولات اپ استور و هم به محصولات مک اپ استور دسترسی کامل داشته باشید. در صورتی که بخواهید، حتی می‌توانید گیفت کارت‌های اپل را نیز به حساب اپل آی‌دی خود اضافه کنید و بسته به اعتبار موجود، اپلیکیشن‌ها، آلبوم‌های موسیقی و … را به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای از فروشگاه اپل دریافت کنید. ضمن اینکه طی چند سال اخیر، آیتونز به عنوان ابزار رسمی اپل جهت برقراری ارتباط بین دستگاه‌های iPhone/iPod touch/iPad و رایانه (ویندوز/مک) شناخته شده است. در واقع به منظور برقراری ارتباط بین دستگاه‌های خود و رایانه، شما حتما لازم است که نرم افزار آیتونز را بر روی سیستم ویندوز یا مک خود نصب کنید تا بتوان به امکانات متعددی در این زمینه دسترسی داشت. مثلا، یکی از امکانات پرکاربرد آیتونز این است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید از اطلاعات موجود بر روی آیفون، آیپادتاچ و یا آیپد در سیستم خود نسخه‌های پشتیبان تهیه کنید. این نسخه‌ها به شما کمک می‌کنند تا در هر زمان بتوانید به اطلاعات به‌روز خود دسترسی داشته و در صورت وقوع هرگونه شرایط خاص و اضطراری، آخرین بک‌آپ موجود را بر روی دستگاه‌ خود بازگردانی کنید. علاوه بر این، نرم افزار آیتونز با دارا بودن ارتباطی یکپارچه با سرورهای شرکت اپل، همواره تازه‌ترین نسخه از فریمور دستگاه‌های مختلف iOS/macOS را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تنها با یک کلیک بتوانید نسخه نرم افزاری دستگاه خود را به آخرین ورژن عرضه شده از سمت اپل بروزرسانی کنید. به وسیله ی نرم افزار آیتونز به تمامی موزیک ها ، ویدئو ها ، نرم افزار ها و بازی های منتشر شده در شبکه ی ارتباطی شرکت اپل دسترسی خواهید داشت و به سادگی می توانید تمامی نرم افزارها و بازی های گوشی اپل آیفون را از این راه خریداری کنید . برنامه iTunes قادر است تمامی وسایل سرگرمی شما را در هر زمان و مکانی فراهم کند . به شما پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار iTunes نرم افزار آیتونز برای مدیریت آیفون و آیپد را از دست ندهید . شما عزیزان بازدیدکننده هم‌اکنون می‌توانید جدیدترین نسخه از نرم افزار آیتونز مخصوص سیستم‌عامل مک و ویندوز را به صورت رایگان از وب‌سایت یاس دانلود دریافت کرده و از امکانات متعدد آن نهایت استفاده را ببرید.

 

 

در توضیحات کلی نرم افزار آیتونز، این ابزار را به عنوان یک محصول نرم افزاری مدیا لیر، مدیا لایبرری، دسترسی به رادیوهای اینترنت، مدیریت دیوایس‌های موبایل و تبلت، دروازه دسترسی به آیتونز استور، اپ استور و … می‌شناسیم. این ازار که به طور منظم و مستقیم از سوی شرکت اپل توسعه داده می‌شود، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید به دامنه گسترده ای از محتوای چندرسانه‌ای دسترسی داشته و آن‌ها را خریداری، دانلود و پخش کنید. این محصول نرم افزاری قدرتمند اولین بار توسط شخص استیو جابز در تاریخ 9 ژانویه 2001 معرفی شد و تمرکز اصلی آن بر روی موزی، مدیریت و سازماندهی آلبوم‌های موسیقی بود. هرچند که امروزه امکانات این نرم افزار بسیار فراتر از این‌هاست و باید آن را به عنوان یک ابزار قدرتمند پخش حرفه‌ای فایل‌های صوتی و تصویریف‌مدیریت پادکست‌های اینترنتی، دانلود و مطالعه کتاب‌های الکترونیکی، مدیریت اپلیکیشن‌های اپ استور، ابزاری جهت اکتیو کردن دیوایس‌های iOS، مدیریت و ساخت اپل‌ آی‌دی و یکپارچگی کامل با کلیه محصولات شرکت اپل به شمار برد. هرچند که به طور عمومی، نصب یک نسخه از نرم افزار آیتونز بر روی سیستم تا حد زیادی می‌تواند نیازمندی‌های شما را پاسخگو باشد، اما گاها آپدیت نبودن این نرم افزار به آخرین نسخه، می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی خصوصا در هنگام بروزرسانی آیفون و ایپد شود. از این روی توصیه شکرت اپل همواره بر این است که پیش از انجام هرگونه اقدامی در ارتباط با دستگاه‌های خود، در ابتدا آخرین نسخه از این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید تا از این لحاظ هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید.

 

برخی ویژگی های نرم افزار iTunes :

– امکان نصب خودکار و سریع درایور محصولات آیفون، آیپادتاچ و ایپد در ویندوز و مک

– امکان خریداری، دانلود و پخش کردن آلبوم‌های موسیقی

– قابلیت ساخت پلی‌لیست از قطعات صوتی دلخواه

– امکان دسترسی مستقیم به فروشگاه اپ استور و مک اپ استور

– امکان ساخت اپل‌ آی‌دی و مدریت تنظیمات آن

– امکان ورود به اپ استور و مک اپ استور و دریافت انواع اپلیکیشن‌های موجود در آن

– امکان مدیریت دیوایس‌های اپل و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات آن‌ها

– امکان ریستور و بروزرسانی نسخه نرم افزاری دستگاه‌های اپل

– امکان مدیریت و دانلود کتاب‌های الکترونیکی (eBook)

– امکان دسترسی به فیلم‌ها و موزیک ویدیوهای محبوب در دنیا

– امکان مدیریت فضای ابری (iCloud) و مدیریت پشتیبان‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

–   کپی و انتقال فایل های مختلف به iPod یا دیگر دستگاه های پخش صوتی
–   ضبط دیسک های فشرده
–   سازماندهی موزیک ها در پلی لیست های مختلف
–   امکان کد گذاری موسیقی به برخی از فرمت های مختلف صوتی
–   دانلود موسیقی و ویدئو به صورت آنلاین
–   قابل اجرا در مک و ویندوز 10 ، 7 و 8

و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iTunes.cover1  300x169 - دانلود iTunes 12.13.1.3 x86/x64 Win/Mac - نرم افزار آیتونز



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

– CPU: 2.0GHz Intel Core 2 Duo or faster processor

– Ram: 1GB of RAM

– OS: Windows Windows 7 / Windows 8 / Windows 8.1

– VGA: DirectX 9.0 compatible video card

– Hard: 400MB of available disk space

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 180/211 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR