دانلود Driver Talent Pro 8.1.11.40 + Network Card – نرم افزار آپدیت درایورها

دانلود Driver Talent 6.4.37.126 - نرم افزار آپدیت درایورها

 

دانلود Driver Talent

| نرم افزار آپدیت درایورها |

 

Driver Talent Pro 8.1.11.40 + Network Card نام نرم افزاری است که می توانید جدیدترین درایورهای کامپوننت های سخت افزاری سیستم کامپیوتر شما را دانلود و نصب نماید. این نرم افزار دارای پایگاه داده ای عظیم از هزارن درایور مختلف مناسب انواع تجهیزات کامپیوتری از قبیل پرینتر، مانیتور، صفحه کلید، کارت صدا، کارت گرافیک و … است. در واقع به کمک Driver Talent ، دیگر هیچ نگرانی بابت از دست دادن آپدیت درایورهای سخت افزاری وجود نخواهد داشت و شما می توانید آخرین درایورهای سخت افزارهای خود را دانلود کنید.

به کمک نرم افزار درایور تلنت ، شما می توانید سریعاً آپدیت های ارائه شده برای درایورهای سخت افزارهای رایانه تان را دانلود کنید ، دیگر نیازی نیست ساعت های طولانی را برای جستجوی درایورها ، در وب سایت های سازنده قطعات کامپیوترتان صرف کنید. این نرم افزار ضمن اسکن دقیق رایانه شما و مقایسه درایورها با نسخه های موجود در پایگاه داده عظیم خود ، مناسب ترین درایورها را متناسب با انواع سیستم عامل های Windows 10/8.1/8/7/XP/Vista در اختیار شما قرار می دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Driver Talent را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Driver Talent :

– دارا بودن یک رابط کاربری فوق العاده زیبا و کاربرپسند

– امکان به روز رسانی سریع درایورها

– امکان تشخیص ایرادات موجود در درایورهای نصب شده و ارائه بهترین پیشنهادات

– ارائه آپدیت های سازگار و پایدار

– امکان دانلود درایورها تنها با یک کلیک

– دارا بودن امکان شخصی سازی گسترده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27/41/212 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR