دانلود LogFusion Pro 6.7 – نرم افزار مطالعه ساده‌تر لاگ فایل‌ها

دانلود LogFusion Pro 6.7 - نرم افزار مطالعه ساده‌تر لاگ فایل‌ها

 

دانلود LogFusion Pro

| نرم افزار مطالعه ساده‌تر لاگ فایل‌ها |

 

LogFusion Pro 6.7 نام یک اپلیکیشن جدید، کاربردی و مفید است که با آن می‌توانید لاگ‌ فایل‌ها را با سهولت و سادگی بیشتری بخوانید. شما با این برنامه به راحتی می‌توانید لاگ‌های خود را مطالعه کنید و با دقت بیشتری به اطلاعات مهم آن دست پیدا کنید. همانطور که می‌دانید، لاگ فایل‌ها در نرم افزارهای رایانه‌ای با این هدف تولید می‌شوند که بتوان روال کارکرد یک اپ یا سرویس را مانیتور کرد و در زمان‌های وقوع خطا و یا مشکل، گزارش آن‌ را در قالب فایل‌های متنی مشاهده نمود. مشکلی که در رابطه با لاگ فایل‌ها وجود دارد این است که در بسیاری مواقع، ارورها و یا هشدارهای مهم از سمت کاربر قابل مطالعه نیستند؛ زیرا که معمولا لاگ‌ها به صورت تجمیع شده با دیگر پیغام‌ها ذخیره می‌شوند. نرم افزاری که در اینجا برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید به سادگی عبارات مهم متنی را از لاگ فایل‌ها فیلتر کرده و اطلاعات مورد نظر را با سهولت بیشتری به دست آورید.

اگر که شما هم همواره برای خواندن لاگ‌ها با مشکل مواجه هستید و به دنبال راهی برای ساده‌تر کردن این فرآیند می‌گردید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که با فیلتر کردن متن و همینطور تغییر رنگ سطرهای مورد نظر، خوانایی لاگ‌ها را برایتان افزایش می‌دهد. تنها کافی‌ست که عبارات متنی مورد نظر خود را به طور دقیق و یا از طریق REGEX در برنامه تعریف کنید تا در ادامه سطرهای مشابه با آن در رنگی مجزا برایتان قابل مشاهده باشد. امکانات دیگر این نرم افزار شامل فیلتر کردن متن، مشاهده لاگ‌های جدید ایجاد شده در مسیرهای مورد نظر کاربر، امکان اسکرول خودکار در لاگ‌ها برای خوانایی بهتر، دارا بودن امکان باز کردن لاگ‌ها در تب‌هایی مجزا از هم و … می‌باشد که امیدواریم برای شما مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار LogFusion Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار LogFusion Pro :

– امکان مانیتور کردن لاگ‌ها به صورت زنده

– قابلیت تغییر رنگ سطرهای مورد نظر کاربر در محتوای لاگ

– قابلیت فیلتر کردن عبارات متنی در لاگ

– صرفه‌جویی در زمان لازم برای بررسی لاگ‌ها

– پشتیبانی از لاگ فایل‌های مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LogFusion Pro.cover1  300x149 - دانلود LogFusion Pro 6.7 - نرم افزار مطالعه ساده‌تر لاگ فایل‌ها LogFusion Pro.cover2  300x200 - دانلود LogFusion Pro 6.7 - نرم افزار مطالعه ساده‌تر لاگ فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR