دانلود DesktopUp 1.3 – نرم افزار ساخت چندین دسکتاپ مجزا از هم در ویندوز

دانلود DesktopUp 1.3 - نرم افزار ساخت چندین دسکتاپ مجزا از هم در ویندوز

 

دانلود DesktopUp

| نرم افزار ساخت چندین دسکتاپ مجزا از هم در ویندوز |

 

DesktopUp 1.3 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای ویندوز است که به کمک آن شما می‌توانید محیط سیستم را بهینه‌سازی کنید تا از این پس کارها را بتوان با سهولت و نظم بیشتری انجام داد. این برنامه به طور خاص برای آپتیمایز کردن دسکتاپ طراحی شده و با آن شما می‌توانید تا هر تعداد دسکتاپ که می‌خواهید را ایجاد کنید. همانطور که می‌دانیم، دسکتاپ بخش اصلی و جدانشدنی ویندوز است و بعد از مدتی کار با سیستم، احتمالا شما هم با مشکل شلوغی بیش از اندازه دسکتاپ مواجه خواهید شد. اگر که به دنبال راهی برای حل این مشکل هستید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید.

به کمک نرم افزار دسکتاپ‌آپ، شما می‌توانید تا هر تعداد دسکتاپ که دوست دارید در ویندوز ایجا کنید و در هر زمان بین آن‌ها سوئیچ کنید. تصور کنید که این امکان برای شما فراهم شود که بتوانید در هر دسکتاپ، مجموعه‌ مختلفی از ابزارها را اجرا کنید. با این روش، دیگر یک دسکتاپ شلوغ نخواهید داشت و هر دسکتاپ، مختص انجام کار‌های به‌خصوص شما خواهد بود. این نرم افزار دارای یک کارکرد بسیار ساده و آسان حتی برای کاربران مبتدی است که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DesktopUp را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DesktopUp :

– امکان ساخت بی‌شمار دسکتاپ‌ها در ویندوز

– امکان اختصاص دادن هر دسکتاپ برای اجرای برنامه‌‌ای به‌خصوص

– امکان مدیریت و حذف دسکتاپ‌ها بعد از اتمام کار

– قابلیت سوئیچ آسان بین دسکتاپ‌های موجود

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DesktopUp.cover1  300x194 - دانلود DesktopUp 1.3 - نرم افزار ساخت چندین دسکتاپ مجزا از هم در ویندوز DesktopUp.cover2  300x188 - دانلود DesktopUp 1.3 - نرم افزار ساخت چندین دسکتاپ مجزا از هم در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR