دانلود ‏‏‎ ‎3-Heights PDF Desktop Repair Tool 6.27.2.3- نرم افزار تعمیر فایل‌های PDF

دانلود ‏‏‎ ‎3-Heights PDF Desktop Repair Tool 6.27.2.3- نرم افزار تعمیر فایل‌های PDF

 

دانلود ‏‏‎ ‎3-Heights PDF Desktop Repair Tool

| نرم افزار تعمیر فایل‌های PDF |

 

3-Heights PDF Desktop Repair Tool 6.27.2.3 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور آنالیز، تعمیر و بازیابی محتوای اسناد آسیب دیده‌ی PDF است. بسیاری از کاربران با این مشکل مواجه شده‌اند که یک سند با محتوای مهم، به شکل ناگهانی غیرقابل دسترس شده و به هیچ شکلی نتوانسته‌اند آن را بازیابی کنند. در چنین مواقعی، اصطلاحا گفته می‌شود که مورد نظر دچار آسیب دیدگی شده و محتوای آن از دسترس خارج گشته است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که شما بتوانید با آن، محتوای پی‌دی‌اف را بازیابی و فایل آسیب دیده را تعمیر کنید.

این نرم افزار با دارا بودن امکان اسکن عمیق فایل‌ها، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید حتی فایل‌های کاملا آسیب دیده را هم تعمیر کرده و بخش‌های قابل بازیابی آن‌ها را مجددا قابل دسترس کنید. خطا در ایجاد یا ویرایش فایل، انتقال‌های همراه با خطا در هنگام انتقال با FTP و …، از جمله‌ی عواملی هستند که می‌توانند منجر به خرابی فایل PDF شما شده باشند. در چنین مواقعی، اگر به دنبال ابزاری هستید که بتوان از طریق آن فایل آسیب دیده را بازیابی کرد، توصیه می‌کنیم این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ‎3-Heights PDF Desktop Repair Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ‎3-Heights PDF Desktop Repair Tool :

– امکان تشخیص سریع بخش‌های آسیب دیده فایل

– امکان ترمیم ساده و سریع اسناد آسیب دیده

– امکان بازیابی بخش‌های قابل ترمیم فایل‌ها

– دارا بودن سرعت بالا در ریکاوری اسناد

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

3 Heights PDF Desktop Repair Tool.cover1  300x161 - دانلود ‏‏‎ ‎3-Heights PDF Desktop Repair Tool 6.27.2.3- نرم افزار تعمیر فایل‌های PDF 3 Heights PDF Desktop Repair Tool.cover2  300x195 - دانلود ‏‏‎ ‎3-Heights PDF Desktop Repair Tool 6.27.2.3- نرم افزار تعمیر فایل‌های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR