دانلود Adobe Substance 3D Sampler 4.3.1 x64 – نرم افزار ادوبی ساب استنس تری‌دی سمپلر

دانلود Adobe Substance 3D Sampler 3.0.0 x64 - نرم افزار ادوبی ساب استنس تری‌دی سمپلر

 

دانلود Adobe Substance 3D Sampler

| نرم افزار ادوبی ساب استنس تری‌دی سمپلر |

 

Adobe Substance 3D Sampler 4.3.1 x64 نام یکی از اعضای خانواده جدید “ادوبی ساب استنس تری‌دی” (Adobe Substance 3D Collection) است که سمپلر (Sampler) نام‌گذاری شده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد که بتوانید با دقتی بالا بر روی متریال‌ها و ترکیبات حوزه گرافیک کار کنید. به عنوان مثال، ممکن است که قسمتی از جزئیات یک تصویر توجه شما را به خود جلب کند و بخواهید از متریال مربوطه در دیگر طرح‌ها هم استفاده کنید. ادوبی ساب استنس تری‌دی سمپلر به شما امکانی می‌دهد که بتوانید حتی کوچک‌ترین جزء از تصاویر را هم جدا کرده و از آن یک متریال و ترکیب جدید ایجاد کنید و در ادامه آن را در طرح‌های دلخواه خود به کار بندید.

این برنامه مجهز به یک کتابخانه عظیم و منحصر به فرد است که شما می‌توانید هریک از اجزای موجود در آن را برای نیاز خود مورد استفاده قرار دهید و ترکیبای جذاب را با تغییر در آن‌ها خلق کنید. تنها کافی‌ست که تصویر مورد نظر خود را به محیط این برنامه فراخوانی کنید و از جزئیات آن برای ساخت ترکیب مورد نظر خود استفاده نمایید. این برنامه که یکی دیگر از اجزای مجموعه ادوبی ساب استنس تری‌دی است، بر نمونه‌گیری و یا سمپل کردن از اجزای مختلف آثار گرافیکی تمرکز دارد و می‌تواند امکاناتی جامع در این زمینه را برای شما فراهم کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe Substance 3D Sampler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Adobe Substance 3D Sampler :

– امکان تبدیل کردن اجزای یک تصویر واقعی به متریال و یا ترکیبات گرافیکی آماده

– قابلیت فراخوانی ساده و سریع تصاویر و تبدیل آن‌ها به متریال‌های سه‌بعدی

– امکان استفاده از متریال‌های مختلف و ترکیب آن‌ها برای ساخت یک کامپوزیت جدید

– دارا بودن یک کتابخانه عظیم و پرتنوع برای ساخت ترکیبات دلخواه

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Adobe Substance 3D Sampler.cover1  300x169 - دانلود Adobe Substance 3D Sampler 4.3.1 x64 - نرم افزار ادوبی ساب استنس تری‌دی سمپلر Adobe Substance 3D Sampler.cover2  300x169 - دانلود Adobe Substance 3D Sampler 4.3.1 x64 - نرم افزار ادوبی ساب استنس تری‌دی سمپلر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.46 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR