دانلود Avast Browser Cleanup 11.2.162.0 – حذف تولبار و افزونه از مرورگرهای وب

دانلود Avast Browser Cleanup 11.2.162.0 - حذف تولبار و افزونه از مرورگرهای وب

 

دانلود Avast Browser Cleanup

| نرم افزار حذف تولبار و افزونه از مرورگرهای وب |

 

Avast Browser Cleanup 11.2.162.0 نام یک نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند از سوی استودیوی نرم افزاری قدرتمند Avast به منظور مدیریت و حذف اضافات نصب شده بر روی مرورگرهای اینترنتی است. امروزه یکی از خطرناک ترین روش های نفوذ به سیستم های کامپیوتری ، استفاده از افزونه های غیر معتبر و یا تولبارهای جاسوسی است. ممکن است شما بر روی مرورگر اینترنتی خود ، یک تولبار و یا افزونه حاوی یک کد مخرب نصب کرده باشید و بدین ترتیب حفره ای خطرناک را برای حملات هکرها گشوده باشید. نرم افزار Avast Browser Cleanup به شما این امکان را می دهد که افزونه ها و تولبارهای نصبی بر روی انواع مرورگرهای وب را در محیط یک نرم افزار مستقل مدیریت و یا اقدام به غیرفعال سازی و حذف آنان کنید.

این نرم افزار ضمن سازگاری با سه مرورگر محبوب امروزی یعنی Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox و Google Chrome ، تمامی افزونه های نصب شده بر روی آنان را در قالب محیطی زیبا به نمایش می گذارد و شما در این محل می توانید به سادگی تمامی آنان را مدیریت کنید ، فعال/غیرفعال و یا در صورت تمایل اقدام به پاک سازی کامل آنان کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Avast Browser Cleanup را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Avast Browser Cleanup :

– امکان بازگردانی تنظیمات مرورگرهای اینترنت اکسپلورر ، گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس به حالت پیش فرض

– قابلیت مدیریت افزونه ها ، فعال و غیرفعال سازی آنان و یا پاک سازی کامل آن ها

– امکان مدیریت تولبارهای نصبی و جلوگیری از فعالیت های بدافزارهای مخفی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR