دانلود پلیر ادعیه مهدوی + متن و ویجت برای اندروید

دانلود پلیر ادعیه مهدوی + متن و ویجت برای اندروید

 

دانلود پلیر ادعیه مهدوی برای اندروید

برنامه پلیر ادعیه مهدوی + متن و ویجت برای اندروید

 

پلیر ادعیه مهدوی یک نرم افزار پلیر برای اجرا و پخش کردن ادعیه مهدوی برای گوشی های اندروید می باشد. حتما شما هم دوست داشتید که بیشتر دعاهایی که وجود دارد را در یک نرم افزار در اختیار داشته باشید و به راحتی با چند کلیک هر دعایی یا زیارت نامه ای که میخواهید را پخش و همراه آن شروع به خواندن کنید. نرم افزار پلیر ادعیه مهدوی دومین پلیر مذهبی برای سیستم عامل اندروید میباشد. برنامه دعاهای امام زمان دارای 14 دعای صوتی گلچین شده با کیفیت عالی میباشد. شما میتوانید در حین پخش شدن دعا متن دعا به همراه ترجمه آن را با دو رنگ ببینید.

از جمله ویژگی های نرم افزار پلیر ادعیه مهدوی می توان به امکان ذخیره صوتها بر روی گوشی یا تبلت , عدم خاموش شدن کامل صفحه در هنگام پخش , ویجت پلیر با امکان پخش و جلو و عقب بر روی صفحه , محیط کاربری بسیار زیبا و پلیر مانند و… اشاره کرد. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه نرم افزار پلیر ادعیه مهدوی را برای گوشی اندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود پلیر ادعیه مهدوی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

note - دانلود پلیر ادعیه مهدوی + متن و ویجت برای اندروید فرمت :  APK

chart pie - دانلود پلیر ادعیه مهدوی + متن و ویجت برای اندروید حجم : 14 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار پلیر ادعیه مهدوی | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR