دانلود FonePaw Android Data Recovery 6.1 – نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

دانلود FonePaw Android Data Recovery 1.3.0 - بازیابی اطلاعات اندروید

 

دانلود FonePaw for Android

| نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی اندروید |

 

FonePaw Android Data Recovery 6.1 نام یک نرم افزار قدرتمند جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات و فایل های حذف شده از دستگاه های اندرویدی است. این نرم افزار با یک رابط کاربری یوزر فرندلی و دوست داشتنی ، شما را قادر می سازد در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به بازگردانی داده های حذف شده از اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی کنید. آیا شما هم به تازگی به طور تصادفی بخشی از اطلاعات دستگاه اندرویدی خود را از دست داده اید؟ نگران نباشید ! زیرا FonePaw Android Data Recovery با پشتیبانی از اکثر دستگاه ها و نسخه های جدید اندروید ، می تواند ضمن اسکن دقیق حافظه دستگاه های شما ، انواع داده های حذف شده از دستگاه هایتان را بازگردانی کند.

به کمک این نرم افزار می توانید شماره تلفن های حذف شده خود را از حافظه تلفن یا SDCard در فرمت های VCF/CSV/HTML بازیابی نمایید. همچنین این نرم افزار می تواند مجموعه کامل از مسیج های حذف شده را نیز در قالب یک فایل CSV/HTML بازیابی نماید تا بتوانید سریعاً آنان را به دستگاه های خود ریستور کنید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از دستگاه های مختلف از برندهای معروف نظیر Samsung, HTC, LG, Google, Sony, Motorola, ZTE, Huawei, Asus, Acer و.. یکی از مناسب ترین ابزارها جهت بازیابی اطلاعات حذف شده از دستگاه های اندرویدی شماست. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FonePaw Android Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FonePaw Android Data Recovery :

– پشتیبانی از قابلیت بازیابی تصاویر ، ویدیوها و موزیک ها

– قابلیت بازیابی شماره تلفن ها در فرمت های VCF و CSV و HTML

– امکان بازیابی پیامک های از دست رفته

– امکان بازگردانی اطلاعات به داخل دستگاه های شما

– پشتیبانی از انواع برندهای Samsung, HTC, LG, Google, Sony, Motorola, ZTE, Huawei, Asus, Acer

– پشتیبانی کامل از تمامی دستگاه ها تا اندروید 4.4.4

– امکان روت اتوماتیک دستگاه های اندروید جهت افزایش شانس ریکاوری اطلاعات

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR