دانلود StableBit CloudDrive 1.2.2.1598 x86/x64 – ساخت درایو مجازی از اطلاعات ابری

دانلود StableBit CloudDrive 1.2.2.1598 - ساخت درایو مجازی از اطلاعات ابری

 

دانلود StableBit CloudDrive

| ساخت درایو مجازی از اطلاعات ابری |

 

StableBit CloudDrive 1.2.2.1598 x86/x64 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و قوی در زمینه ساخت یک هارد درایو مجازی از حساب‌های ابری است. با این نرم افزار، شما می‌توانید یک درایو مجازی را از حافظه‌های ابری خود بسازید و داده‌های واقعی خود در حساب‌های ابری انتخابی‌تان را در آن نگهداری کنید. همانگونه که مستحضر هستید، این روزها تقریبا همه‌ی ما در مقیاس‌های مختلف از امکانات سرویس‌های ابری بهره می‌بریم. این روزها، حساب‌های ابری با مزایای متعددی که دارند، مزایای متعددی را به انواع سرویس‌های پیام‌رسان، بازی‌های آنلاین و … اضافه کرده‌اند. یکی از مزایای سرویس‌های ابری، استفاده از آن به عنوان حافظه‌ی اضافی در رایانه‌ی دسکتاپ، لپ تاپ، گوشی موبایل و … است. در واقع با استفاده از این سرویس‌، می‌توان یک حافظه‌ی ابری و قابل حمل را در همه‌جای دنیا در دسترس داشت.

اگر که شما هم از کاربران فعلی حساب‌های ابری مربوط به سرویس OneDrive, Google Drive, Microsoft Acure و … هستید و می‌خواهید روش دسترسی به اطلاعات خود را ساده و سریع‌تر کنید، ما را در معرفی تکمیلی این برنامه همراهی نمایید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم، ابزاری است که می‌تواند در سیستم شما، یک هارد درایو مجازی را از اطلعات موجود در حساب‌های ابری‌تان بسازد. در واقع با این برنامه، شما می‌توانید از طریق یک اپ دسکتاپ به محتویات حساب‌های ابری خود دسترسی داشته و همانند یک درایو واقعی با اطلاعات آن سر و کار داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار StableBit CloudDrive را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار StableBit CloudDrive :

– امکان رمزنگاری داده‌ها در حین آپلود و دانلود

– امنیت بسیار بالا در تبادل اطلاعات

– امکان دسترسی امن به اطلاعات در حساب‌های ابری تنها با یک رمز عبور

– ساخت درایو مجازی از اطلاعات پراستفاده در دسکتاپ

– قابلیت پشتیبان‌گیری از اطلاعات در فضاهای ابری

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

StableBit CloudDrive.cover1  300x152 - دانلود StableBit CloudDrive 1.2.2.1598 x86/x64 - ساخت درایو مجازی از اطلاعات ابری StableBit CloudDrive.cover2  128x300 - دانلود StableBit CloudDrive 1.2.2.1598 x86/x64 - ساخت درایو مجازی از اطلاعات ابری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR