دانلود SSD Booster .NET 17.2 – نرم افزار ارتقای سرعت سیستم و بهبود کارکرد حافظه SSD

دانلود SSD Booster .NET 15.8 - نرم افزار ارتقای سرعت سیستم و بهبود کارکرد حافظه SSD

 

دانلود SSD Booster .NET

| نرم افزار ارتقای سرعت سیستم و بهبود کارکرد حافظه SSD |

 

SSD Booster .NET 17.2 نام یک محصول نرم افزاری کاربردی و مفید به منظور آپتیمایز و بهینه‌سازی کارکرد حافظه SSD در ویندوز است. با این برنامه شما می‌توانید شاهد قدرت واقعی اس‌اس‌دی در سیستم باشید و از سرعت بالای کارکرد آن به خوبی استفاده کنید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که در صفحه اصلی آن، ده‌ها کارکرد مفید برای شما قابل دسترس است. مهم‌تر از همه اینکه این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و شما می‌توانید با اجرا کردن فایل مربوطه، سریعا کارکرد حرفه‌ای آن را در سیستم به اجرا درآورید.

همانطور که می‌دانید، سیستم‌های مجهز به حافظه SSD به نسبت سیستم‌هایی که از هاردهای معمولی استفاده می‌کنند، دارای سرعت کارکرد بسیار سریع‌تری هستند. اگر که شما هم بر روی سیستم خود از حافظه‌های SSD استفاده می‌کنید و می‌خواهید که نهایت قدرت و سرعت آن را شاهد باشید، این برنامه می‌تواند به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی برای شما ایفای نقش کنید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید کارکردهای مختلف سیستم خود را به راحتی مدیریت و کنترل کنید و بدین طریق، سرعت کارکرد اس‌اس‌دی سیستم را بهبود بخشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SSD Booster .NET را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SSD Booster .NET :

– امکان افزایش دادن سرعت کارکرد حافظه‌های اس‌اس‌دی (SSD)

– دسترسی ساده و سریع و کارکردهای اصلی سیستم با امکان مدیریت آن‌ها

– امکان نمایش اطلاعات کاربردی از مشخصات نرم افزار و سخت افزار سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SSD Booster .NET .cover1  283x300 - دانلود SSD Booster .NET 17.2 - نرم افزار ارتقای سرعت سیستم و بهبود کارکرد حافظه SSD SSD Booster .NET .cover2  300x171 - دانلود SSD Booster .NET 17.2 - نرم افزار ارتقای سرعت سیستم و بهبود کارکرد حافظه SSD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR