دانلود Stitch Designer 3.3.1 – نرم افزار تبدیل تصاویر گرافیکی به الگوهای دوختنی

دانلود Stitch Designer 3.3.1 - نرم افزار تبدیل تصاویر گرافیکی به الگوهای دوختنی

 

دانلود Stitch Designer

| نرم افزار تبدیل تصاویر گرافیکی به الگوهای دوختنی |

 

Stitch Designer 3.3.1 نام یک ابزار جدید گرافیکی برای طراحی الگوهای دوختنی است. این برنامه در واقع یک نرم افزار حرفه‌ای برای طراحی و ایجاد الگوهای دوخت و بافتنی است که به افراد علاقه‌مند به دوخت و بافتنی کمک می‌کند تا الگوهای دلخواه خود را طراحی و سپس از آن‌ها برای دوخت و بافت استفاده کنند. این نرم افزار ابزارها و قابلیت‌های متنوعی برای ایجاد الگوهای دوخت و بافت فراهم می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا به وسیله آن ایده‌ها و خلاقیت خود را در طراحی الگوهای متنوعی اعم از لباس‌ها، تزیینات خانه، کیف و کفش و… به طرح‌هایی قابل اجرا تبدیل کنند.

این برنامه از ابزارها و ویژگی‌های گوناگونی برای طراحی الگوها استفاده می‌کند؛ از جمله نقشه کشی، ایجاد و تغییر اندازه الگوها، اضافه کردن جزئیات مختلف مانند یقه، آستین و… در لباس از اصلی‌ترین امکانات آن است. با استفاده از همین ابزار کاربر می‌تواند طرح یا الگوهای موجود را در یک محیط گرافیکی 3 بعدی ویرایش کرده و تغییرات دلخواه را روی آن اعمال کند. این ویژگی‌ها به کاربران اجازه می‌دهند که با دقت الگوهای دلخواه خود را طراحی و ویرایش کرده و از طریق نمایش سه‌بعدی، مشاهده کاملی از نحوه نمایش این الگو در قالب نهایی خود داشته باشند.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Stitch Designer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Stitch Designer :

– دارا بودن راهنمای قدم به قدم برای تبدیل عکس به الگوی دوختنی

– قابلیت طراحی یا ترسیم از ابتدا تا انتها

– دارا بودن نمای ویرایش حرفه‌ای

– امکان اندازه‌گیری دقیق نخ مورد نیاز دوختن

– قابلیت تهیه خروجی در فرمت‌های گرافیکی یا پی دی اف

– امکان تبدیل تصاویر BMP, GIF, ICO, JPEG, JPG, MNG, PBM, PGM, PNG, PPM, SVG, TIF, TIFF, XBM, XPM به الگوهای دوختنی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Stitch Designer.cover1  300x161 - دانلود Stitch Designer 3.3.1 - نرم افزار تبدیل تصاویر گرافیکی به الگوهای دوختنی Stitch Designer.cover2  300x161 - دانلود Stitch Designer 3.3.1 - نرم افزار تبدیل تصاویر گرافیکی به الگوهای دوختنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 98.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR