دانلود SRC Repair 40.0.1 – اعمال تنظیمات بهینه برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای

دانلود SRC Repair 40.0.1 - اعمال تنظیمات بهینه برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای

 

دانلود SRC Repair

| اعمال تنظیمات بهینه برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای |

 

SRC Repair 40.0.1 نام یک ابزار جدید و رایگان به منظور بهینه‌سازی سیستم جهت اجرا کردن بازی‌های رایانه‌ای است. در حالت پیش‌فرض، کلیه تنظیمات در سیستم‌عامل ویندوز به نحوی انجام گرفته تا توان سخت افزاری سیستم بین پردازش‌های مختلف تقسیم شود. حتی در زمانی که کاربر بازی رایانه‌ای مورد علاقه خود را اجرا می‌کند، باز هم کلیه توان سیستم به اجرای بازی اختصاص پیدا نمی‌کند؛ با این حال بسیاری از کاربران انتظار دارند که سیستم در هنگام اجرای بازی‌ها، کلیه توان رم، گرافیک و … را در اختیار بازی قرار دهد تا بتوان بازی مورد نظر را با کیفیت مطلوب اجرا و تجربه کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرد‌ه‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا شما بتوانید با اعمال تنظیماتی بهینه، بازی‌های رایانه‌ای را با بهترین کیفیت و سرعت در سیستم اجرا کنید.

با این برنامه شما می‌توانید بازی‌ها را با بهترین کیفیت گرافیکی در سیستم اجرا کنید. این نرم افزار همچنین قادر است تنظیمات گرافیک، رزولوشن و … در بازی را به نحوی اعمال کند که حتی تنظیمات پیش‌فرض بازی هم امکان آن را ندارد. به عنوان مثال شما می‌توانید در این برنامه بازی خود را به نحوی تنظیم کنید که بتواند در حالت غیر فول اسکرین (پنجره‌ای) اجرا شود. نکته مهم در رابطه با این نرم افزار، عملکرد مستقیم با بازی‌های استیم (Steam) است؛ این بدان معناست که شما تنها در صورتی می‌توانید از مزیت‌های آن بهره ببرید که بازی را از طریق این فروشگاه آنلاین خریداری کرده و یا اینکه عناوین بایپس شده همچون eFootball PES 2020 را در حساب استیم خود داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار SRC Repair را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SRC Repair :

– سازگاری با شمار متعددی از بازی‌ها در استیم

– قابلیت بهبود کیفیت و قدرت گرافیکی سیستم در اجرای بازی‌ها

– امکان بهینه کردن اجرای بازی متناسب با سخت افزار سیستم

– دارا بودن تنظیمات متعدد برای مدیریت گرافیک، رزولوشن و … برای اجرای بازی‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SRC Repair.cover1  278x300 - دانلود SRC Repair 40.0.1 - اعمال تنظیمات بهینه برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR