دانلود ChatGPT Box 2.3.0 – سهولت بیشتر در دسترسی به چت جی پی تی

دانلود ChatGPT Box 2.3.0 - سهولت بیشتر در دسترسی به چت جی پی تی

 

دانلود ChatGPT Box

| سهولت بیشتر در دسترسی به چت جی پی تی |

 

ChatGPT Box 2.3.0 نام یک اکستنشن جدید، کاربردی و موفق برای مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم است که می‌تواند بسیاری از امکانات مورد نظر شما از سرویس چت جی پی تی را با سهولت بیشتری برایتان فراهم کند. این پلاگین جدید، کلیه امکانات مورد نظر شما از این چت بات هوشمند را به شکلی ساده و سریع در دسترس قرار می‌دهد تا بتوانید بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت OpenAPI، از امکانات این چت‌بات بهره بگیرید. هوش مصنوعی این روزها به مبحث داغ و جذاب محافل تکنولوژی بدل شده و بسیاری از دوست‌داران دنیای تکنولوژی حداقل یک بار هم که شده چت جی پی تی را امتحان کرده‌اند. اگر که شما هم از علاقه‌مندان به این چت بات پیشرفته هستید و می‌خواهید که با سادگی بیشتری به آن دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این اکستنشن کاربردی را از دست ندهید.

با استفاده از اکستنشن چت جی پی تی باکس، شما می‌توانید مرورگر اینترنتی خود را به این چت بات هوشمند مجهز کنید. در واقع از این پس چت بات هوشمند چت جی پی تی،‌تنها یک کلیک با شما فاصله خواهد داشت و در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید به آن مراجعه کنید و پاسخ سوالات خود را بگیرید. همانطور که می‌دانید، کاربرد ChatGPT بی‌شمار است و این روزها افراد بسیاری به دنبال دسترسی گرفتن به این چت بات هستند. اگر که شما هم به دنبال روشی برای دسترسی سریع‌تر به این چت بات هوشمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این اکستنشن کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ChatGPT Box را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ChatGPT Box :

– امکان دسترسی سریع‌تر به صفحه گفتگو با ChatGPT در مرورگرهای وب

– امکان دسترسی به چت جی پی تی در هر صفحه‌ای وب

– پشتیبانی از دستگاه‌های موبایل

– پشتیبانی از Web API, GPT-3.5, GPT-4, New Bing, Self-Hosted, Azure, Poe

– یکپارچگی با Reddit, Quora, YouTube, GitHub, GitLab, StackOverflow, Zhihu, Bilibili

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

ChatGPT Box.cover1  300x225 - دانلود ChatGPT Box 2.3.0 - سهولت بیشتر در دسترسی به چت جی پی تی ChatGPT Box.cover2  300x147 - دانلود ChatGPT Box 2.3.0 - سهولت بیشتر در دسترسی به چت جی پی تی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI/CRX
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR