دانلود Final Draft 13.0.2.59 + Portable – نرم افزار نویسندگی فیلمنامه

دانلود Final Draft 11.0.0 Build 33 - نرم افزار نویسندگی فیلمنامه

 

دانلود Final Draft

| نرم افزار نویسندگی فیلمنامه |

 

Final Draft 13.0.2.59 + Portable نام نرم افزار شناخته شده و قدرتمند در زمینه پردازش متن است که به طور خاص، توسط نویسندگان فیلم و نمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. نویسندگی فیلمنامه یا نمایشنامه، از جمله مهارت‌هایی هستند که افراد فعال در این زمینه هنری به آن اشتغال دارند. یک نمایشنامه، شامل متنی است که در طی نمایش تئاتر بر روی صحنه به اجرا درآمده و حاوی مکالمات بین طرفین، موقعیت صحنه، بازیگران و … است. از آنجا که نویسندگی این نوع متون، تفاوت بسیاری با نوشتن متون رایج و معمولی دارد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که آن‌ها را با ذکر جزئیات بسیار در یک دفتر مخصوص نگهداری کنند. ولی به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی مهیاست تا بتوانید خلاقیت خود را در یک فضای امن و مخصوص ثبت و نگهداری کنید.

قالب نوشتار در محیط این برنامه، کاملا ساده و قابل تنظیم است. نویسندگان می‌توانند با استفاده از چارچوب از پیش تعیین شده در نرم افزار، نمایش یا فیلمنامه دلخواه خود را وارد کرده و یا اینکه قالب مخصوص خود را برای آن ایجاد کنند. این نرم افزار، یکی از بهترین راهکارها برای نوشتن نمایش‌نامه و فیلم‌نامه است که شمار بسیاری از افراد فعال در این زمینه هنری با آن کار می‌کنند. با استفاده از ویژگی تقسیم صفحه نمایش، نویسندگان می‌توانند ایده‌های خلاقانه خود را سریعا ثبت کرده و در ادامه نگارش از آن بهره ببرند؛ بدین ترتیب دیگر هیچ‌یک از جملات و عبارات جذابی که به ذهنتان می‌رسد را فراموش نخواهید کرد! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Final Draft را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Final Draft :

– امکان ثبت و نگهداری آسان نمایش‌نامه و فیلم‌نامه در محیطی زیبا و کاربرپسند

– عدم وجود محدودیت در تعداد صفحات

– مناسب برای فعالان در عرصه هنر تئاتر

– امکان تهیه خروجی PDF و یا چاپ صفحات

– قابلیت تعیین موقعیت صحنه، بازیگران، دیالوگ‌ها و …

– امکان جداسازی صفحه به چند بخش مختلف برای ثبت ایده‌ها

– امکان قالب‌بندی آسان نمایش‌نامه و فیلم‌نامه

– دارا بودن ده‌ها قالب از پیش آماده شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Final Draft.cover1  300x188 - دانلود Final Draft 13.0.2.59 + Portable - نرم افزار نویسندگی فیلمنامه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 85/96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR