دانلود Asset Manager 2019 Enterprise 3.1.1004.0 – نرم افزار مدیریت اموال

دانلود Asset Manager 2019 Enterprise 3.1.1002.0 - نرم افزار مدیریت اموال

 

دانلود Asset Manager 2019 Enterprise

| نرم افزار مدیریت اموال |

 

Asset Manager 2019 Enterprise 3.1.1004.0 نام یک نرم افزار قدرتمند و شناخته شده در زمینه مدیریت اموال و دارایی‌ها برای اشخاص است که با استفاده از آن، این امکان فراهم گردد که بتواند مجموعه امول موجود در منزل، اداره و یا سازمان را مدیریت و کلیه موضوعات حوالی آن را به خوبی رهگیری کرد. همانطور که می‌دانید، اموال به مجموعه‌ای از وسایل، ابزارها و متعلقات یک کسب و کار و یا شخص حقیقی گفته می‌شود که عمدتا عبارتی با این نام را در شرکت‌ها و ادارات مشاهده می‌کنیم. به عنوان مثال، هر نوع اموالی ممکن است دارای صاحب از نوع حقیقی یا حقوقی باشند. به کمک نرم افزار مدیریت اموال، این امکان برای شما مهیا خواهد شد تا بتوانید مجموعه اموال و تجهیزات یک شرکت یا اداره را مدیریت کرده و کلیه نیازهای خود در این زمینه را به کمک همین برنامه به انجام برسانید.

با استفاده از این نرم افزار، شما بدون اتلاف زمان و در اسرع وقت می‌توانید اموال مورد نظر خود را جستجو و برای آیتم‌های مفقود شده جایگزین قرار دهید. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید هرگونه اموال که دارید را مدیریت کرده و موقعیت مکانی آنان را نیز درج کنید. از آنجا که مدیریت اموال یک فعالیت مهم در کسب و کار سازمان‌ها به شمار می‌رود، شما باید حسابرسی دقیقی برای هریک از آن‌ها داشته باشید. استفاده از بارکد، امکان درج مشخصات هریک از دارایی، رهگیری اموال و … از دیگر خصوصیات کاربردی این نرم افزار در زمینه مدیریت اموال است که امیدواریم برای شما مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید نرم افزار ZookaWare Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Asset Manager 2019 Enterprise :

– امکان رهگیری تعداد بی‌شماری از اموال

– قابلیت درج مشخصات، ضمیمه کردن عکس و دستور کاربرد

– امکان پرینت بارکد برای اموال و پیگیری آن‌ها

– امکان ردیابی اموال در اختیار کارکنان

– امکان گزارش‌گیری از اموال

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Asset Manager 2019 Enterprise.cover1  300x260 - دانلود Asset Manager 2019 Enterprise 3.1.1004.0 - نرم افزار مدیریت اموال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR