دانلود واترفاکس Waterfox G6.0.9 / Classic 2022.11 + Portable

دانلود واترفاکس Waterfox + Portable - موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

 

دانلود واترفاکس Waterfox

| موزیلا فایرفاکس 64 بیتی |

 

Waterfox G6.0.9 (6th Generation ) / 56.2.14 / Classic 2022.11 + Portable همان مرورگر Mozilla Firefox اما مخصوص سیستم های 64 بیتی می باشد. اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.

در این نسخه جدید واترفاکس این مشکل به طور کلی حذف شده و با بهینه سازی قسمت های مختلف ان سرعت ان به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین قابل ذکر است که این مرورگر فقط برای سیستم هایی طراحی شده است که ویندوز 64 بیتی بر روی ان سوار است و کاربرانی که ویندوز 64 بیتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند از این مرورگر استفاده کنند. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار واترفاکس Waterfox رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی از ویژگی های مرورگر واترفاکس Waterfox :

–   افزایش سرعت مرورگر در لود پنجره ها
–   برطرف شدن کندی لود پنجرها
–   بهینه سازی قسمت های مختلف مرورگر
–   سازگار با ویندوز های مختلف 64 بیتی

–   پشتیبانی از پلاگین های 64 بیتی

و …

 

 

 تغییرات در نسخه جدید:

–   رفع باگ های نرم افزار

 



مهرگان آی‌تی


Waterfox

Waterfox is a high performance browser based on the Mozilla Firefox source code. Waterfox is specifically for 64-bit systems, with one thing in mind: speed.

Waterfox is a 64-bit version of Firefox. Waterfox is modified version of the Firefox source code specifically for machines running 64-bit versions of Windows. Software designed for 64-bit Windows editions can take advantage of faster RAM and processing speeds and greater stability in 64-bit systems.

Waterfox offers 100% Firefox Add-on Compatibility and 64-bit Plugin Support.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 67/75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR