دانلود بازی Cops – On Patrol 1.2 – پلیس در گشت زنی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Cops - On Patrol 1.2 - پلیس در گشت زنی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Cops – On Patrol برای اندروید

| بازی پلیس در گشت زنی برای اندروید + دیتا |

 

Cops – On Patrol 1.2 شما را در نقش قهرمانان پلیسی تلویزیون های آمریکا قرار می دهد ! در بازی پلیس در گشت زنی ، شما در قالب یک ماشین پلیس در حال گشت نقش آفرینی می کنید که وظیفه دارد شهر را در نهایت امنیت نگهداری کند. گشت زنی پلیسی در شهر ، در تاریکی شب و مکان های خطرناک خیابان های ایالات متحده ، شغلی بسیار سخت و خطرناک است. چرا که همواره می بایست در انتظار خطری بزرگ ، جنایتی هولناک و … باشید و ضمن تعقیب و گریز خلافکاران ، با آنان طبق قانون رفتار کنید.

مهارت های رانندگی خود را در خیابان به اجرا بگذارید ، در شرایطی که از ترس ضربان قلب عابرین و مردمان بی گناه در صحنه جرم و جنایت در بالاترین حد خود قرار دارد ، حضور شما با مدیریت و کنترل صحنه جرم ، شلیک تفنگ و … می تواند حکم آرامش برای امنیت آنان داشته باشد. از وقوع حوادث برای شهروندان جلوگیری به عمل آورید ، راهزنان و زورگیران شهری را دستگیر کنید و در مواقع لازم ، ضمن تعقیب و گریز آن ها ، مطابق با قانون از وقوع جرایم بیشتر جلوگیری نمایید. هم اکنون می توانید بازی Cops – On Patrol را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cops - On Patrol1 Cops - On Patrol2 Cops - On Patrol3 Cops - On Patrol4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 24 + 138 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR