دانلود WinUtilities Professional 15.89 – بهینه سازی ویندوز

دانلود WinUtilities Professional 15.89 - بهینه سازی ویندوز

 

دانلود WinUtilities Professional

| بهینه سازی ویندوز |

 

WinUtilities Professional 15.89 نرم افزار قدرتمند و معروفی جهت بهینه سازی سیستم و افزایش عملکرد بهینه آن می باشد. این مجموعه نرم افزار شامل ابزارهایی به منظور پاکسازی و تعمیر ریجیستری ویندوز, تعمیر فایل های موقت سیستم و پاکسازی هیستوری مرورگرها می باشد. این اعمال در واقع کارهای کلیدی به منظور بالابردن سرعت سیستم شما خواهد بود.

این برنامه همچنین امکان کنترل برنامه در حال اجرا سیستم را به شما می دهد و با ارائه بیش از 20 ابزار بهینه سازی سیستم را به بهترین عملکرد خود نایل می سازد. هم اکنون می توانید نرم افزار WinUtilities Professional را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار WinUtilities Professional :

– امکان تعمیر رجیستری

– امکان پاکسازی فایل های تکراری و زاید سیستم

– امکان قفل گذاری فایل ها

– امکان یکپارچه سازی دیسک

– جستجوگر پیشرفته فایل های تکراری

– امکان پشتیبان گیری و بازیابی فایل های ریجیستری

– دارای ابزار خاموشی خودکار سیستم

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinUtilities Professional.cover1  300x220 - دانلود WinUtilities Professional 15.89 - بهینه سازی ویندوز WinUtilities Professional.cover2  300x220 - دانلود WinUtilities Professional 15.89 - بهینه سازی ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR