دانلود Devbook 0.1.18 – نرم افزار دسترسی سریع و آسان به منابع برای برنامه‌نویسان

دانلود Devbook 0.1.18 - نرم افزار دسترسی سریع و آسان به منابع برای برنامه‌نویسان

 

دانلود Devbook

| نرم افزار دسترسی سریع و آسان به منابع برای برنامه‌نویسان |

 

Devbook 0.1.18 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند سیستم خود را به صورت زمان‌بندی شده و طبق برنامه‌ریزی قبلی خاموش کند. نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی برای برنامه‌نویسان است که در محیط آن کاربر بتواند به راحتی منابع دلخواه خود را پیدا کند. بعضی چیزها هستند که تقریبا همه دولوپرها آن را دوست دارند: دسترسی به کدهای بدون باگ، اپلیکیشن‌هایی با قابلیت کارکرد بدون نیاز به موس و همینطور کار در محیطی بدون حواس‌پرتی. در کنار این‌ها، مواردی هم هستند که باعث آزار و تنفر دولوپرها می‌شوند: کدهای بد دیگر افراد، ملاقات‌ها، رفع مشکل کامپیوتر دوستان و مستندات سنگین. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکان دسترسی به یک سرچ انجین حرفه‌ای را صرف‌نظر از اپ مورد استفاده شما فراهم می‌کند.

این نرم افزار در واقع یک ابزار لوک‌آپ حرفه‌ای برای دولوپرها است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند در ریسورس‌های خود به راحتی جستجو کند. به طور خلاصه، به جای خروج از محیط توسعه و جستجو با استفاده از مرورگر وب، شما می‌توانید به طور مستقیم در محیط همین برنامه در Stack Overflow سرچ کنید و داکویمنت‌ها را در کد خود به کار ببرید. مهم‌ترین خصوصیت این برنامه، عدم نیاز به استفاده از موس است و تقریبا تمامی امکانات آن با کیبورد قابل استفاده بوده و این امر مطمئنا برای دولوپرها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Devbook را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Devbook :

– امکان دسترسی به پاسخ‌ مشکلات کدنویسی در منابع معتبر بدون نیاز به استفاده از مرورگر وب

– امکان دسترسی از هرجا و حین استفاده از هرگونه اپلیکیشن یا محیط توسعه

– امکان حفظ تمرکز دولوپرها حین کار و جلوگیری از حواس‌پرتی آن‌ها

– عدم نیاز به موس و کارکرد کامل بر مبنای دستورات کیبورد

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویر محیط نرم افزار :

 

Devbook.cover  300x166 - دانلود Devbook 0.1.18 - نرم افزار دسترسی سریع و آسان به منابع برای برنامه‌نویسان Devbook.cover1  300x150 - دانلود Devbook 0.1.18 - نرم افزار دسترسی سریع و آسان به منابع برای برنامه‌نویسان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR