دانلود TickTick Premium 5.1.0 – نرم افزار مدیریت کارهای روزانه برای ویندوز

دانلود TickTick Premium 4.2.9 - نرم افزار مدیریت کارهای روزانه برای ویندوز

 

دانلود TickTick Premium

| نرم افزار مدیریت کارهای روزانه برای ویندوز |

 

TickTick Premium 5.1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند مخصوص سیستم‌عامل ویندوز است که می‌تواند سیستم شما را به یک مرکز مدیریتی قدرتمند و حرفه‌ای برای سازماندهی امور روزانه تبدیل کند. با این برنامه، شما می‌توانید ویندوز خود را به یک محیط کاری انعطاف‌پذیر و ساده برای مدیریت کارها، ثبت و پیگیری لیست امور روزانه و … تبدیل کنید. در حال حاضر میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا از این نرم افزار برای ثبت ایده‌ها، سازماندهی زندگی شخصی و بهبود خلاقیت و بهره‌وری در کارهای خود استفاده می‌کنند و شما نیز همین حالا می‌توانید به این جمع از کاربران بپیوندید.

با استفاده از این پلتفرم بسیار قوی، شما می‌توانید همه چیز را در سیستم خود برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی کنید. این ابزار به شما قابیتی می‌دهد که بتوانید کارها را مدیریت و با نظم بیشتری به انجام آن‌ها بپردازید و با تعیین هدف‌ها و امورات مرتبط، بهره‌وری کاری خود را افزایش دهید. این نرم افزار، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تسک‌های شخصی خود را به شکلی سریع و ساده‌تر و از طریق شرتکات Ctrl + Shift + A اضافه کنید و بعدتر در یک محیط زیبا و جذاب به لیست آن‌ها دسترسی داشته باشید. مجهز بودن به یک نمای پیشرفته‌ی تقویم، امکان همکاری با دیگر کاربران، بالا بردن سطح تمرکز در حین انجام کارها و توانایی مدیریت تسک‌ها از طریق ویجت مخصوص در دسکتاپ از اصلی‌ترین امکانات این نرم افزار هستند که توصیه می‌کنیم فرصت استفاده آن‌ را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار TickTick را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TickTick :

– امکان مدیریت و سازماندهی همه کارها، اهداف و …

– قابلیت ثبت آسان و سریع تسک‌های جدید

– دارا بودن نمای منظم تقویم برای مدیریت کارها به تفکیک روز

– قابلیت همکاری بهتر با دیگر اعضای تیم

– امکان بالا بردن تمرکز و دقت کاری

– امکان مدیریت تسک‌ها از طریق ویجت دسکتاپ

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TickTick Windows.cover1  300x200 - دانلود TickTick Premium 5.1.0 - نرم افزار مدیریت کارهای روزانه برای ویندوز TickTick Windows.cover2  300x200 - دانلود TickTick Premium 5.1.0 - نرم افزار مدیریت کارهای روزانه برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.7/10.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR