دانلود WebAcappella Responsive Business 1.3.27 – نرم افزار طراحی صفحات وب

دانلود WebAcappella Responsive Business 1.3.27 - نرم افزار طراحی صفحات وب

 

دانلود WebAcappella Responsive Business

| نرم افزار طراحی صفحات وب |

 

WebAcappella Responsive Business 1.3.27 نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای، در زمینه ساخت وب‌سایت‌های واکنش گراست. همانطور که می‌دانید، امروزه استفاده از وب‌سایت‌های اینترنتی، کاربرد بسیاری در جلب توجه مخاطبین شما دارند. اگر شما نیز از صاحبان کسب و کارهای آنلاین و تجارت الکترونیکی هستید، می‌دانید که زیبایی و سادگی یک وب‌سایت می‌تواند نقشی به سزا در بهبود کسب و کار شما داشته باشد. امروزه وب‌سایت‌های استاندارد به صورت واکنش گرا یا رسپانسیو طراحی می‌شوند، وب‌سایت‌های رسپانسیو به آن دسته از صفحات وب گفته می‌شود که در هر اندازه‌ای از صفحه نمایش، خود را مطابقت داده و محیطی یوزر فرندلی برای بازدیدکننده فراهم می‌کند.

WebAcappella Responsive یک نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه طراحی صفحات وب مبتنی بر تکنولوژی Bootstrap است. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید رابط اصلی وب‌سایت خود را به طور کامل شخصی سازی کرده و بدون نیاز به دانش تخصصی در زمینه برنامه نویسی وب، در سریع‌ترین زمان ممکن اشیاء را بر روی صفحه کشانده و وبسایت خود را بدون حتی یک خط کدنویسی راه‌اندازی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WebAcappella Responsive Business را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WebAcappella Responsive Business :

– امکان طراحی تعداد نامحدودی از انواع وب‌سایت‌ها با موضوعات مختلف

– امکان به نمایش گذاشتن کسب و کار و محصولات در برابر دیدگاه میلیون‌ها کاربر شبکه اینترنت

– دارا بودن قابلیت جستجوی بسیار هوشمند جهت دسترسی به محتوای دلخواه

– امکان طراحی گرافیکی فوق پیشرفته متناسب با متدهای جدیدی همچون فلت دیزاین

– رعایت خودکار معیارهای سئو و موتورهای جستجوگر اینترنتی در پوسته‌ها

– امکان اضافه کردن باکس اچ تی ام ال، تصویر، تکه متن، گالری تصویر، المنت‌های مالتی مدیا و…

– امکان بهره گیری از قالب‌های از پیش تعبیه شده در نرم افزار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR