دانلود ViStart 8.1 Build 5311 – بازگردانی استارت منوی قدیمی به ویندوز

دانلود ViStart 8.1 Build 5311 - بازگردانی استارت منوی قدیمی به ویندوز

 

دانلود ViStart

| بازگردانی استارت منوی قدیمی به ویندوز |

 

ViStart 8.1 Build 5311 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور بازگردانی استارت منوی قدیمی ویندوز است که به کمک آن می‌توانید به راحتی استایل کلاسیک منوی استارت را در ویندوز بازگردانی کنید. این نرم افزار شامل ده‌ها پوسته‌ی ظاهری مختلف است که می‌تواند هم نمای ظاهری و هم بخش کارکردی منوی استارت را تغییر دهد. ویندوز استارت منو، قسمتی مهم و کاربردی از سیستم‌عامل است که امکان دسترسی سریع‌تر به برنامه‌های نصب شده در سیستم را می‌دهد. معمولا با روشن کردن کامپیوتر، اولین چیزی که بعد از بوت سیستم‌عامل به چشم می‌خورد همین بخش است. استارت منو دارای شرتکات‌هایی است که از آن‌ها برای دسترسی به اسناد، مرورگر وب، برنامه‌های اخیر و … استفاده می‌کنیم. اگر که از نسخه‌های جدید ویندوز در سیستم استفاده می‌کنید و سعی دارید که استایل منوی استارت را به شکل ظاهری قدیمی یا کلاسیک آن برگردانید، ما برای شما یک ابزار رایگان و کاربردی در این زمینه سراغ داریم.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربران در هر سیستم‌عاملی از ویندوز 11 گرفته تا XP می‌توانند از این ابزار برای بازگردانی استایل منوی استارت در سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنند. همانطور که می‌دانید، در ویندوز 11 شاهد تغییراتی اساسی در استارت منوی ویندوز بوده‌ایم. این تغییر و تحول گسترده، برای برخی کاربران مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا به آن عادت کنند. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای بازگردانی استارت منوی کلاسیک به ویندوز هستید، ما برایتان یک پیشنهاد جدید داریم. با این ابزار رایگان شما می‌توانید پوسته‌ی دلخواه خود را برای استارت منو انتخاب کرده و به شکل ساده و سریع آن را در ویندوز فعال کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ViStart را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ViStart :

– امکان بازگردانی استارت منوی کلاسیک به ویندوز

– فراهم‌سازی امکان دسترسی سریع‌تر به منوها، برنامه‌ها، شرتکات‌ها و … از منوی استارت

– قابلیت نصب بر روی ویندوز 11، ویندوز 10 و …

– امکان جستجوی پیشرفته با تایپ کلمات

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ViStart.cover1  226x300 - دانلود ViStart 8.1 Build 5311 - بازگردانی استارت منوی قدیمی به ویندوز ViStart.cover2  300x215 - دانلود ViStart 8.1 Build 5311 - بازگردانی استارت منوی قدیمی به ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR