دانلود XYplorer 25.10.0000 – نرم افزار حرفه ای مدیریت فایل

دانلود XYplorer 21.80.0100 + Portable - نرم افزار حرفه ای مدیریت فایل

 

دانلود XYplorer

| نرم افزار حرفه ای مدیریت فایل – جایگزین مناسب برای اکسپلورر ویندوز |

 

XYplorer 25.10.0000 یک سیستم فایل پیشرفته فایل اکسپلورر میباشد که برای کسانی که می خواهند جایگزین مناسبی برای اکسپلورر خود پیدا کنند بهترین انتخاب می باشد. برنامه XYplorer دارای ویزگی های زیر میباشد: تاریخ ایجاد فایلها,آخرین دسترسی,تاریخ و صفات نسبت داده شده به فایل ها و … . پشتیبانی از ویژگی های NT و جستجویی دودویی و چستجوی چندگانه فایلها (پیدا کردن فایل های موجود در هم دایرکتوری تعیین شده) را نیز باید به این مجموعخ اضافه کرد. می توانیم به تولید انواع مختلف گزارشات فایل سیستم صادرات اطلاعات فایل به فرمت CSV و تنظیم عرض ستون نیز اشاره کرد.

در  نرم افزار XYplorer میتوان فرمت های نمایش قابل تنظیمی را برای انواع مختلف فایل ها انتخاب کرد و برای هر فایل و پوشه فضای خاصی از هارد را اختصاص داد. مجموعه بزرگی از گزینه های مفید و لازم نیز در نرم افزار وجود دارد مانند, گزینه های کپی, انتقال, کپی نام فایل با مسیر, خواص فایل کپی, تغییر نام دسته ای,استخراج آیکون, پیش نمایش فایل, اطلاعات کامل هر فایل و نمایش دقیق اطلاعات فایل های چند رسانه ای که در سرعت بخشیدن به کارهای هر فردی می تواند موثر باشد.

با نرم افزار XYplorer  می توان محتوای فایل های ASCII و باینری را نیز مشاهده کرد مثل استخراج متن از فایل های باینری و … . این برنامه از درگ و دراپ و چرخ ماوس پشتیبانی می کند و همچنین نصب ساده ای داشته و ریجیستری ویندوز را تغییر نمی دهد, دارای رابط کاربری آسان و زیبا بوده و زیر نظر استانداردهای اکسپلورر کار می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار XYplorer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار XYplorer :

– دارای جستجوگر قدرتمند همه کاره

– دسته بندی درختی و گزینه های مدیریتی بصری

– تنظیمات گسترده نوار ابزار

– گزینه های مدیریتی آماده به صورت بوکمارک

– ارائه پیش نمایش فایل های تصویری و ویدئویی و اسناد و صفحات وب

– قابل اجرا در سیستم عامل های مختلف

– و…

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

– پشتیبانی از قابلیت Flatten Folder

– امکان تغییر در عملکرد Drag&Drop

– امکان تگ کردن تصاویر از بخش Floating Preview

– امکان اجرای کاستوم اسکریپت ها از بخش Floating Preview

– اضافه شدن قابلیت ویرایش و پشتیبانی JPEG های Fujifilm Photos

 



مهرگان آی‌تی


XYplorer

Xyplorer Is A File Managing System That Comes With A User-Friendly Interface And Supports Multiple Tabs. The Application Is Similar To Windows Explorer, So You Shouldn’t Have Any Problems In Getting Around Its Features. So, You Can Open A Location In A New Tab Or Pane, Copy A Selected Row To Clipboard And Renames Files In Several Ways – E.G. Batch, Set Extension, Edit Item Names

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و یک نام دلخواه را در قسمت Name وارد و بر روی Generate کلیک کنید
– از کد فعال سازی ساخته شده در قسمت Serial برای اکتیو کردن برنامه استفاده کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR