دانلود بازی Xtreme Motorbikes 1.3 – شبیه‌ساز موتورسواری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Xtreme Motorbikes 1.3 - شبیه‌ساز موتورسواری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Xtreme Motorbikes برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز موتورسواری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Xtreme Motorbikes 1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی MehdiRabiee است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، بازی اندرویدی جدیدی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که در آن شما می‌توانید احساس واقعی در هنگام رانندگی موتورسیکلت را تجربه کنید. طراحان این بازی نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا پلیر بتواند هنگام هدایت موتورسیکلت انتخابی خود، حال و هوایی نزدیک به واقعیت را تجربه کنید. این بازی، چشم‌اندازی فوق‌العاده از فیزیک واقعی انواع موتورسیکلت‌ها را برای شما به تصویر می‌کشد که در سطح شهر بتوانید به نمایش مهارت خود بپردازید.

سبک و سیاق این بازی به نحوی است که تا حد ممکن کلیه ابعاد آن نزدیک به دنیای واقعی طراحی شده و محیط‌های مختلف بازی در سطح شهر به شکلی دیدنی طراحی شده‌اند. اگر شما هم علاقه‌مند به تجربه رانندگی موتورسیکلت هستید و می‌خواهید با امکانات کنترلی ساده در سطح شهر به موتورسواری بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Xtreme Motorbikes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Xtreme Motorbikes :

– دارا بودن فیزیک واقعی و شبیه‌سازی کلیه ابعاد رفتار موتورسوار

– امکان رانندگی با تعداد 20 موتورسیکلت مختلف

– امکان کاستومایز کردن موتورسیکلت‌ها

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه صدای موتورسیکلت‌ها

– دارا بودن گرافیک واقع‌گرایانه 3 بعدی

– نمایش دریفت‌های دیدنی به صورت صحنه آهسته

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Xtreme Motorbikes 1 150x84 - دانلود بازی Xtreme Motorbikes 1.3 - شبیه‌ساز موتورسواری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Xtreme Motorbikes 2 150x84 - دانلود بازی Xtreme Motorbikes 1.3 - شبیه‌ساز موتورسواری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Xtreme Motorbikes 3 150x84 - دانلود بازی Xtreme Motorbikes 1.3 - شبیه‌ساز موتورسواری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Xtreme Motorbikes 4 150x84 - دانلود بازی Xtreme Motorbikes 1.3 - شبیه‌ساز موتورسواری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 200 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR