دانلود بازی Active Soccer 2 DX 1.0.0 – فوتبال خلاقانه برای اندروید

دانلود بازی Active Soccer 2 DX 1.0.0 - فوتبال خلاقانه برای اندروید

 

دانلود بازی Active Soccer 2 DX برای اندروید

| بازی فوتبال خلاقانه برای اندروید |

 

Active Soccer 2 DX 1.0.0 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک سری بازی‌های ورزشی است که به تازگی از سوی استودیوی بازی‌سازی The Fox Software عرضه گردیده است. پس از موفقیت این عنوان جذاب و پرطرفدار در کنسول‌های بازی، سرانجام شاهد عرضه نسخه رسمی آن در مارکت اندروید هستیم. اکنون شما می‌توانید سری جذاب فوتبال خلاقانه را در گوشی‌ها و تبلت‌های خود نیز تجربه کنید. اگر شما نیز از طرفداران سری بازی‌های ورزشی و فوتبالی هستید، بازی فوتبال خلاقانه توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

حالت داستانی این بازی را می‌توانید با شرکت در رقابت‌ها و رویدادهای بزرگ فوتبالی پیش ببرید، برای کسب مقام قهرمانی در لیگ‌های مطرح جهان آماده هستید؟ تصور کنید که شما سرمربی گری یک تیم باشگاهی دسته پنجم لیگ انگلیس را بر عهده دارید، اکنون این وظیفه شماست ضمن تمرین کردن و به کارگیری تاکتیک‌های روز دنیای فوتبال، تا دستیابی به رده‌های بالاتر و کسب قهرمانی‌های به یاد ماندنی تلاش کنید. هم اکنون می توانید بازی Battlefield Combat Black Ops را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Active Soccer 2 DX :

– دارا بودن تعداد 1100 تیم باشگاهی و ملی و همچنین تعداد 25 هزار بازیکن مختلف و مطرح

– دارا بودن تیم‌های کلاسیک و بازیکنان کلاسیک همچون مارادونا، رونالدوی برزیلی و …

– قابلیت ویرایش تیم‌ها

– شرایط مختلف آب و هوایی

– امکان بازی در نماهای مختلف دوربین

– جذابیت بسیار

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Active Soccer 2 DX1 150x84 - دانلود بازی Active Soccer 2 DX 1.0.0 - فوتبال خلاقانه برای اندروید Active Soccer 2 DX2 150x84 - دانلود بازی Active Soccer 2 DX 1.0.0 - فوتبال خلاقانه برای اندروید Active Soccer 2 DX3 150x84 - دانلود بازی Active Soccer 2 DX 1.0.0 - فوتبال خلاقانه برای اندروید Active Soccer 2 DX4 150x84 - دانلود بازی Active Soccer 2 DX 1.0.0 - فوتبال خلاقانه برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR