دانلود Gnome Partition Editor (GPartEd) Live 1.6.0-3 Stable – دیسک بوت پارتیشن بندی هارد دیسک

دانلود Gnome Partition Editor (GPartEd) Live 0.33.0-1 Stable - دیسک بوت پارتیشن بندی هارد دیسک

 

دانلود Gnome Partition Editor – GPartEd

| دیسک بوت پارتیشن بندی هارد دیسک |

 

Gnome Partition Editor (GPartEd) Live 1.6.0-3 Stable نام نرم افزاری جدید و مبتنی بر محیط بوت در رایانه است که امکان پارتیشن‌بندی هارد دیسک را به ساده‌ترین شکل ممکن برای کاربران فراهم می‌کند. امروزه ابزارهای متعددی برای پارتیشن‌بندی و تقسیم فضای هارد دیسک در بین پارتیشن‌ها وجود دارد که هریک از این ابزارها را می‌توان به طور خاص در سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس مورد استفاده قرار داد. نکته مهم در رابطه با چنین ابزارهایی این است که حتما باید آن‌ها را از داخل سیستم عامل به اجرا درآورید؛ این بدان معناست که امکان استفاده از این ابزارها در یک کامپیوتر فاقد سیستم‌عامل وجود ندارد. در چنین مواقعی، دیسک‌های بوت می‌توانند بسیار مفید واقع شوند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی دیسک بوت جدیدی در خدمت شما عزیزان هستیم که امکان پارتیشن‌بندی آسان هارد دیسک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این برنامه کاربران را قادر می‌سازد تا با اجرا از طریق محیط بوت، بتوان فضای هر پارتیشن را تغییر داد و بدون آنکه تغییر در داده‌ها ایجاد شود، نسبت به اعمال هرگونه ویرایش بر روی پارتیشن‌ها اعمال کرد. در واقع بر خلاف دیگر ابزارهای مشابه، این نرم افزار حتی از طریق منوی بوت هم موجب حذف شدن داده‌ها نشده و با حفظ کردن کلیه اطلاعات کاربر بر روی هارد دیسک، امکان مدیریت پارتیشن‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Gnome Partition Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gnome Partition Editor :

– امکان پارتیشن‌بندی آسان انواع حافظه‌ها در منوی بوت

– عدم حذف شدن داده‌ها در صورت هرگونه تغییر در درایوها

– دارا بودن محیط کاربری بسیار زیبا

– قابلیت ایجاد و یا حذف پارتیشن‌ها

– توانایی تغییر در لیبل درایوها

– امکان کپی/پیست کردن درایوها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gnome Partition Editor.cover1  300x202 - دانلود Gnome Partition Editor (GPartEd) Live 1.6.0-3 Stable - دیسک بوت پارتیشن بندی هارد دیسک

 



مهرگان آی‌تی


Features:

Perform actions with partitions such as:
create or delete
resize or move
check
label
set new UUID
copy and paste

Manipulate file systems such as:
btrfs
ext2 / ext3 / ext4
fat16 / fat32
hfs / hfs+
linux-swap
lvm2 pv
nilfs2
ntfs
reiserfs / reiser4
ufs
xfs

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید یا توسط نرم افزارهای بوت Rufus ، فلش را بوت کنید.

مشخصات
  • فرمت : -
  • حجم : 384/397 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR