دانلود بازی Street Racing HD 6.4.8 – اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Street Racing HD 1.2.5 - اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Street Racing HD برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Street Racing HD 6.4.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی‌سازی Ivy است. شما علاقه‌مندان به سری بازی‌‌های اتومبیل‌رانی را به یک چالش پرهیجان و جذاب دعوت می‌کنیم! در این بازی، شمار بسیاری از اتومبیل‌های شیک و مدرن روز دنیا برای شما آماده انتخاب هستند تا بتوانید با گزینش هریک، رقابتی پرتنش و جذاب را در سطح خیابان‌ها تجربه کنید. سرعت و تنش، عناصر اصلی اتومبیل‌رانی در حال و هوای این بازی هستند. بنابراین اگر شما هم فکر می‌کنید که برای این تجربه جذاب آماده هستید، ذهنیتی خود را برای آن باید از قبل آماده کرده باشید!

در این بازی شما می‌‌توانید رقابت‌هایی فوق‌العاده و هیجان‌انگیز را در جاده‌های مختلف دنیا تجربه کرده و از رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا لذت ببرید. حالت داستانی این بازی، فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید مهارت خود را در این زمینه بهبود بخشیده و به یکی از برترین رانندگان این سطح از رقابت‌ها بدل شوید. رقابت‌های این بازی، با حضور شما در بین 5 پلیر دیگر آغاز می‌شود که در آن شاهد تصادف خودروها، تنش بین رانندگان، گاز نیتروژن و شتاب بسیار بالای خودروها خواهید بود. هم اکنون می توانید بازی Street Racing HD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Street Racing HD :

– دارا بودن سبک و سیاق خیابانی با امکان تجربه دریفت‌های دیدنی و جذاب

– دارا بودن ده‌ها مسیر مختلف برای تجربه اتومبیل‌رانی

– امکان رانندگی با 30 اتومبیل منحصر به فرد و جذاب

– امکان بازی در حالت داستانی و یا چالش آنلاین

– قابلیت ارتقای اتومبیل‌ها و بهبود سرعت و قدرت آنان

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه صحنه‌های تنش و درگیری

– دارا بودن گرافیک عالی و نزدیک به واقعیت

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Street Racing HD1 150x90 - دانلود بازی Street Racing HD 6.4.8 - اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Street Racing HD2 150x90 - دانلود بازی Street Racing HD 6.4.8 - اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Street Racing HD3 150x90 - دانلود بازی Street Racing HD 6.4.8 - اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Street Racing HD4 150x90 - دانلود بازی Street Racing HD 6.4.8 - اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR