دانلود بازی Cristiano Ronaldo Kick’n’Run 1.0.40 – پا به توپ با کریستیانو رونالدو در اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Cristiano Ronaldo Kick'n'Run 1.0.6 - پا به توپ با کریستیانو رونالدو در اندروید

 

دانلود بازی Cristiano Ronaldo Kick’n’Run برای اندروید

| بازی کریستیانو رونالدو برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Cristiano Ronaldo Kick’n’Run 1.0.40 بازی جدیدی مخصوص سیستم عامل اندروید است که به تازگی برای طرفداران دوست داران رقابت های یورو 2016 عرضه شده ، چه حس و حالی دارد وقتی کتانی های کریستیانو رونالدو را به عنوان یکی از ستاره های فوتبال جهان ، به پا کرده باشید؟ ما شما را دعوت می کنیم تا در یک بازی بسیار زیبا ، این تجربه را به خوبی حس کنید. این بار می توانید همچون کریستیانو رونالدو بدوید و شوت بزنید. در بازی جدیدی که این بار به طور اختصاصی برای شما دوست داران کریستیانو رونالدو تدارک دیده ایم ، شما می توانید همراه با این ستاره ی پرتغال و باشگاه رئال مادرید ، در خیابان های پاریس فوتبال بازی کنید !

همانگونه که از عنوان بازی پیداست ، بیشتر تمرکز شما می بایست بر روی مهارت های دویدن و ضربه زدن باشد. اما در کنار این ها ، می بایست توجه ویژه ای را برای تکل هایی در نظر بگیرید که به سمت شما می آیند. اگر از طرفداران واقعی کریستیانو رونالدو باشید ، احتمالا به خوبی می دانید که او دیدگاه خوبی را در هر زمینه دارد ، نه تنها در زمین فوتبال. از این رو شما می توانید او را به عنوان ستاره ی دوست داشتنی فوتبالی ، با لباس ها و کتانی های مارک شخصی سازی کنید و در رقابت های آنلاین دویدن و شوتیدن شرکت دهید. هم اکنون می توانید بازی Cristiano Ronaldo Kick’n’Run را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cristiano Ronaldo KicknRun1 Cristiano Ronaldo KicknRun2 Cristiano Ronaldo KicknRun3 Cristiano Ronaldo KicknRun4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR