دانلود شکن 1.0.5 – فیلترشکن قانونی جهت دور زدن تحریم‌های اینترنتی برای اندروید

دانلود شکن - فیلترشکن قانونی برای دور زدن تحریم‌های اینترنتی برای اندروید

 

دانلود شکن برای اندروید

| فیلترشکن قانونی برای دور زدن تحریم‌های اینترنتی |

 

شکن – یک تحریم‌شکن 1.0.5 نام یک نرم افزار ضدفیلتر کاملا ایرانی و قانونی است که می‌توانید آن را به منظور دور زدن تحریم‌ها در گوشی و تبلت‌های اندروید به کار برید. سامانه شکن، یک سرویس کاملا ایرانی و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که تحریم‌های ظالمانه شرکت‌های اینترنتی بر علیه کاربران ایرانی را به کلی از بین می‌برد. آیا شما هم برای دانلود اپلیکیشن دلخواه خود از گوگل پلی استور (Google Play Store) و یا استفاده از امکانات رسمی شرکت‌های هوآوی، سامسونگ یا … در گوشی تلفن همراه خود به دلیل تحریم‌ها محروم شده‌اید؟ نگران نباشید؛ زیرا که سامانه شکن می‌تواند یک بار برای همیشه این محدودیت‌ها را خاتمه دهد!

شکن، سامانه‌ای است که توسط گروهی از دانش‌آموختگان دانشگاه تهران برای کاربران ایرانی طراحی شده تا به‌واسطه آن، افراد بتوانند به ده‌ها سرویس مشمول در تحریم‌های اینترنتی دسترسی مستقیم داشته باشند. همانطور که می‌دانید، استفاده از وی‌پی‌ان (VPN) و سرویس‌های فیلترشکن، امنیت کاربران را به شدت تضعیف کرده و افت سرعت محسوسی را نیز در پی دارند. این در حالی‌ست که با استفاده از سرویس کاملا ایرانی شکن، شما نه تنها به ده‌ها سرویس مختلف تحریم شده دسترسی دوباره پیدا می‌کنید، بلکه امنیت شما نیز توسط این سرویس هوشمند تضمین خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سرویس قدرتمند و شیوه استفاده از آن در ویندوز، لینوکس، مک و iOS، به این لینک مراجعه فرمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار شکن برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های سامانه شکن :

– ساخته شده توسط گروهی از دانش‌آموختگان دانشگاه تهران

– استفاده بسیار آسان از طریق تنظیم DNS

– قابلیت استفاده در موبایل یا کامپیوتر

– کاملا رایگان و بدون هزینه

– امنیت مثال‌زدنی و قابل اطمینان

– سرعت بالا و عدم کاهش سرعت ارسال و دریافت اطلاعات در اینترنت

– نصب دائمی و دور زدن تحریم‌ها برای همیشه

 

 

لیست وب‌سایت‌ها و سرویس‌های پشتیبانی شده توسط شکن (این لیست به طور مداوم بروزرسانی خواهد شد):

Autodesk, AMD, envato, Google Developrs, Google Open Source, Intel, MySQL, nVidia, SketchUp, Sourceforge, Wordpress, Google Drive, Apple, Vmware, Android Studio, eBay, Google Cloud Platform, HTML5 Rocks, Aamzon, App Store (Apple) , PayPal, Unity, Visa, Java, iTunes Store, Google Wallet, Google Play Store, Google My Business, JFrog, Oracle, HP, CreativeMarket, Google Analytics, Google Ads, Google Project Hosting

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Shekan1 85x150 - دانلود شکن 1.0.5 - فیلترشکن قانونی جهت دور زدن تحریم‌های اینترنتی برای اندروید Shekan2 85x150 - دانلود شکن 1.0.5 - فیلترشکن قانونی جهت دور زدن تحریم‌های اینترنتی برای اندروید Shekan3 85x150 - دانلود شکن 1.0.5 - فیلترشکن قانونی جهت دور زدن تحریم‌های اینترنتی برای اندروید Shekan4 85x150 - دانلود شکن 1.0.5 - فیلترشکن قانونی جهت دور زدن تحریم‌های اینترنتی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR