دانلود OneCommander Pro 3.52 – فایل منیجر حرفه‌ای برای ویندوز

دانلود OneCommander Pro 3.52 - فایل منیجر حرفه‌ای برای ویندوز

 

دانلود OneCommander Pro

| فایل منیجر حرفه‌ای برای ویندوز |

 

OneCommander Pro 3.52 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور مدیریت فایل در ویندوز است که با نصب آن در سیستم خود می‌توانید فایل و پوشه‌ها را به شکلی جدید و خلاقانه مدیریت کنید. همانطور که می‌دانید، ابزار پیش‌فرض ویندوز از نسخه‌های قدیم تا فعلی ابزار ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer) است که با دارا بودن امکانات متعدد نظیر جابه‌جایی آیتم‌ها، تغییر اسامی فایل و فولدرها، حذف، دسترسی به اطلاعات و … همواره به عنوان ابزار پیش‌فرض کاربر برای انجام این دست کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری جدید را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید به ابزارهای بسیار بیشتری برای مدیریت اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار در واقع یک فایل منیجر مدرن و جدید برای ویندوز 10 و ویندوز 11 است. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به تب‌ها، دارا بودن دو پنل مجزا از هم، دارا بودن ابزار پیش‌نمایش داخلی، امکان تغییر پوسته ظاهری، تگ‌های رنگی و … اشاره کرد. این نرم افزار در مقایسه با ویندوز اکسپلورر، امکانات بسیار بیشتری را در خود دارد که کاربران می‌توانند با آن، فایل و فولدرها را با دقت بیشتری در سیستم مدیریت کنند. اگر که شما نیز به یک فایل منیجر جدید و جایگزین برای ویندوز اکسپلورر احتیاج دارید، این ابزار یکی از بهترین جایگزین‌ها به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار OneCommander Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار OneCommander Pro :

– رایگان برای استفاده

– مجهز بودن به نمای ظاهری زیبا و کاربرپسند

– امکان دسترسی به فایل و پوشه‌ها به شکلی خلاقانه

– دارا بودن نمای دو پنله

– امکان نصب پوسته‌های ظاهری مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OneCommander1 300x205 - دانلود OneCommander Pro 3.52 - فایل منیجر حرفه‌ای برای ویندوز OneCommander2 300x205 - دانلود OneCommander Pro 3.52 - فایل منیجر حرفه‌ای برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR