دانلود LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking 4.1.564 – نرم افزار لینکدین؛ شبکه اجتماعی فضای کسب و کار

دانلود LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking 4.1.564 - نرم افزار لینکدین؛ شبکه اجتماعی فضای کسب و کار

 

دانلود نرم افزار LinkedInبرای اندروید

| نرم افزار لینکدین؛ شبکه اجتماعی فضای کسب و کار |

 

LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking 4.1.564 کلاینت رسمی اندروید / iOS لینکدین برای گوشی‌های هوشمند است. در عصر ارتباطی حاضر، استفاده مطلوب از شبکه‌های اجتماعی رشد بسیار داشته و تعداد بسیاری از مردم دنیا در این شبکه‌ها فعال هستند و از آن‌ها به شکل روزانه استفاده می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بهترین ابزاری است که می‌تواند شما را برای رسیدن به اهداف‌تان یاری کنند. در کنار استفاده روزمره از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و …، برخی شبکه‌ها نظیر لینکدین با هدفی خاص‌تر طراحی شده‌اند که در اینجا به طور متمرکز به همین شبکه حرفه‌ای اشاره خواهیم کرد. در فضای مجازی، افراد بسیاری هستند که به دنبال فرد متخصص و یا جویای کار هستند. در واقع کارفرما و یا جویای کار، در شبکه اجتماعی لینکدین می‌توانند با تکمیل پروفایل خود و حضور فعال در این فضا، روز به روز فرصت‌های شغلی را زیر نظر داشته و در مراکز کاری دلخواه خود مشغول به فعالیت شوند.

شبکه اجتماعی لینکدین، یک فضای حرفه‌ای و جذاب برای کسب و کارها و افراد فعال در این حوزه است. با این اپلیکیشن، شما می‌توانید سوابق کاری خود را در پروفایل شخصی‌تان درج کرده و بسته به فیلد کاری خود، منتظر پیشنهادهای کاری از سوی کارفرمایان و یا کسب و کارهای معتبر باشید. یافتن شغل از دغدغه‌های مهم افراد مختلف است. شغلی که متناسب با مهارت‌ها و روحیات افراد باشد، تاثیر مهمی بر زندگی وی دارد. از طرفی، استخدام نیروی کار ماهر نیز در اولویت سازمان و شرکت‌ها قرار دارد. لینکدین، سعی می‌کند این دو گروه را به هم نزدیک کند تا هم کارفرمایان بتوانند افراد مورد نظر خود را جذب کنند و هم اینکه افراد جویای کار به شکل ساده و سریع‌تری به شغل مورد نظر خود لینک شوند.هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار LinkedInبرای اندروید/iOS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LinkedIn :

– امکان جستجو و پیدا کردن مشاغل و آگهی استخدام کسب و کارها

– امکان ساخت پروفایل شخصی و درج سوابق کاری برای جستجوی شغل جدید

– امکان بررسی پیشنهادهای کاری و ارتباط بی‌واسطه با کارفرمایان

– امکان دنبال کردن کمپانی‌ها، اینفلئنسرها و افراد حرفه‌ای حوزه کسب و کار

– امکان دسترسی به تازه‌ترین اخبار و رویدادها در حوزه کسب و کار

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LinkedIn1 85x150 - دانلود LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking 4.1.564 - نرم افزار لینکدین؛ شبکه اجتماعی فضای کسب و کار LinkedIn2 85x150 - دانلود LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking 4.1.564 - نرم افزار لینکدین؛ شبکه اجتماعی فضای کسب و کار LinkedIn3 85x150 - دانلود LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking 4.1.564 - نرم افزار لینکدین؛ شبکه اجتماعی فضای کسب و کار LinkedIn4 85x150 - دانلود LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking 4.1.564 - نرم افزار لینکدین؛ شبکه اجتماعی فضای کسب و کار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR