دانلود PC Trek Product Key Recovery Tool 2.0.0 – ریکاوری کد فعال‌سازی برنامه و بازی‌ها

دانلود PC Trek Product Key Recovery Tool 2.0.0 - ریکاوری کد فعال‌سازی برنامه و بازی‌ها

 

دانلود PC Trek Product Key Recovery Tool

| ریکاوری کد فعال‌سازی برنامه و بازی‌ها |

 

PC Trek Product Key Recovery Tool 2.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید سریال فعال سازی کلیه برنامه و بازی‌های نصب شده در سیستم خود را بازیابی و به آن‌ها برای استفاده‌های بعدی دسترسی داشته باشید. احتمالا این موضوع برای شما هم پیش آمده که سیستم‌عامل (مثلا ویندوز) را مجددا بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و نتوانید یک نرم افزار به‌خصوص را فعال‌سازی کنید. ممکن است این مشکل را در هنگام تعویض و یا ارتقای سیستم نیز تجربه کرده باشید؛ بدین صورت که در هنگام انتقال برنامه یا بازی‌ها به سیستم جدید، متوجه عدم فعال‌سازی و یا اعمال کرک در آن شوید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید کد فعال‌سازی برنامه و بازی‌ها را در سیستم خود بازیابی و آن را برای استفاده‌های بعدی هم در دسترس داشته باشید.

این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تنها با یک اسکن ساده و سریع، سریال فعال‌سازی برنامه و بازی‌های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی و آن‌ها را ذخیره کنید. به کمک تکنولوژی اسکن عمیق این ابزار، شما می‌توانید هرگونه سریال یا کد فعال‌سازی را با دقت بالا ریکاوری کرده و آن‌ها را در قالب فرمت‌های متنی ذخیره کنید. این نرم افزار قادر است سریال یا کد فعال‌سازی هزاران نرم افزار یا بازی شامل Microsoft Windows & Office, WinZip, Techsmith Camtasia Studio, VMWare Workstation, CyberLink PowerDVD و … را بازیابی کند تا بتوانید برای نیازهای بعدی هم به آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PC Trek Product Key Recovery Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PC Trek Product Key Recovery Tool :

– سازگاری با برنامه و بازی‌های مختلف

– سازگاری با هزاران عنوان مختلف شامل Microsoft Windows & Office, WinZip, Techsmith Camtasia Studio, VMWare Workstation, CyberLink PowerDVD و…

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PC Trek Product Key Recovery Tool.cover1  300x201 - دانلود PC Trek Product Key Recovery Tool 2.0.0 - ریکاوری کد فعال‌سازی برنامه و بازی‌ها PC Trek Product Key Recovery Tool.cover2  300x201 - دانلود PC Trek Product Key Recovery Tool 2.0.0 - ریکاوری کد فعال‌سازی برنامه و بازی‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR