دانلود VovSoft CSV to VCF Converter 2.1.0 + Portable – تبدیل فرمت سی‌اس‌وی به وی‌سی‌اف

دانلود VovSoft CSV to VCF Converter 1.1 - تبدیل فرمت سی‌اس‌وی به وی‌سی‌اف

 

دانلود VovSoft CSV to VCF Converter

| تبدیل فرمت سی‌اس‌وی به وی‌سی‌اف |

 

VovSoft CSV to VCF Converter 2.1.0 + Portable نام یک ابزار کاربردی و قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت سی‌اس‌وی (CSV) به وی‌سی‌اف (VCF) است که به کمک این ابزار، کاربران به آسانی می‌توانند فایل‌های خود در این دو فرمت را به همدیگر تبدیل کنند. چندی پیش، شرکت نرم افزار فوق، ابزار مشابه دیگری را برای تبدیل فرمت وی‌سی‌اف به سی‌اس‌وی را منتشر کرده بود که عملکردی برعکس ابزار فعلی را به کاربر ارائه می‌داد. در حال حاضر این دو فرمت، کاربرد گسترده‌ای در زمینه ذخیره و نگهداری اطلاعات مربوط به درون‌ریزی و برون‌بری داده دارند؛ به نحوی که جابه‌جایی اطلاعات بین سیستم‌های اطلاعاتی مختلف توسط همین دو فرمت به انجام می‌رسد. در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند این دو فرمت را در نهایت سادگی به همدیگر تبدیل کند، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

به عنوان نمونه، یکی از کاربردهای رایج این دو فرمت توانایی ذخیره‌سازی نسخه پشتیبان از پیامک‌ها و شماره تلفن‌ها درگوشی و تبلت‌های اندروید است که به واسطه آن کاربران می‌توانند کلیه مکالمات خود در پیام‌رسان موبایل خود را در قالب یک فایل سی‌اس‌وی یا وی‌سی‌اف خروجی گرفته و آن را در حساب ایمیل خود همگام کنند. در صورتی که شما هم بنابر شرایط خاص نیاز به تبدیل این دو فرمت به همدیگر دارید، ابزار فعلی و یا نرم افزار VovSoft VCF to CSV Converter می‌توانند نقشی پررنگ را در این زمینه ایفا کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار VovSoft CSV to VCF Converter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VovSoft CSV to VCF Converter :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– عملکرد بسیار ساده و آسان

– امکان تبدیل آسان و سریع فرمت سی‌اس‌وی به وی‌سی‌اف

– مناسب برای تبدیل فرمت بک‌آپ شماره تلفن‌ها و پیامک‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VovSoft CSV to VCF Converter.cover1  300x243 - دانلود VovSoft CSV to VCF Converter 2.1.0 + Portable - تبدیل فرمت سی‌اس‌وی به وی‌سی‌اف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR