دانلود Pixyne 1.5.0 – نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر در ویندوز

دانلود Pixyne 1.5.0 - نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر در ویندوز

 

دانلود Pixyne

| نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر در ویندوز |

 

Pixyne 1.5.0 نام ابزاری جدید، کاربردی و رایگان برای نمایش و مدیریت عکس‌ها در ویندوز است. این برنامه، یک نرم افزار مدیریت تصاویر دیجیتالی است که طراحی شده تا کاربران ویندوز را در سازماندهی، مشاهده، و ویرایش تصاویر خود یاری کند. این نرم افزار قدرتمند امکان نشان دادن و مدیریت تعداد بزرگی از تصاویر را با سهولت فراهم می‌کند و امکانات متنوعی را برای ویرایش و بهبود تصاویر به کاربران ارائه می‌دهد. از نظر نمایش و مدیریت تصاویر، این ابزار ارائه‌دهنده‌ی تجربه‌ای کاربری دوستانه است که به کاربران امکان مشاهده‌ی تصاویر با فرمت‌های مختلف، سازماندهی بهتر و دسترسی سریع‌تر به تصاویر را فراهم می‌کند.

با وجود آنکه ویندوز به طور پیش‌فرضف به ابزار مخصوصی برای نمایش تصاویر مجهز شده است، اما بسیاری از افراد استفاده از ابزارهای جایگزین را به این ابزارها ترجیح می‌دهند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید به شکل سریع عکس‌های خود را ببینید و در حین تماشا، موارد تکراری و یا عکس‌های اضافه را حذف کنید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که شما می‌توانید از آن نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Pixyne را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Pixyne :

– قابلیت استفاده ساده و آسان

– توانایی استفاده به عنوان ابزار پیش‌فرض نمایش عکس در ویندوز

– جایگزین عالی برای Photos, Windows Image Viewer و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pixyne.cover1  300x176 - دانلود Pixyne 1.5.0 - نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر در ویندوز Pixyne.cover2  300x176 - دانلود Pixyne 1.5.0 - نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR