دانلود CopyTrans Filey 0.800 Beta – کپی و انتقال بی‌دردسر اطلاعات بین آیفون و کامپیوتر

دانلود CopyTrans Filey 0.800 Beta - کپی و انتقال بی‌دردسر اطلاعات بین آیفون و کامپیوتر

 

دانلود CopyTrans Filey

| کپی و انتقال بی‌دردسر اطلاعات بین آیفون و کامپیوتر |

 

CopyTrans Filey 0.800 Beta نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان است که به کمک آن، کاربران به راحتی هرچه بیشتر می‌توانند بین گوشی آیفون و کامپیوتر اطلاعات مورد نظر خود را رد و بدل کنند. انجام چنین کاری، عمدتا برای کاربران یک امر پر از استرس به شمار می‌رود؛ زیرا که نرم افزار آیتونز (iTunes) به دلیل پیچیدگی‌های خاص خود، نتوانسته آن‌طور که باید و شاید در بین کاربران کاردی این‌چنینی پیدا کندو عمده آن‌ها ترجیح می‌دهند که از یک ابزار جایگزین برای این کار استفاده کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید اطلاعات خود بین iPhone, iPad, iPod touch و کامپیوتر را جابه‌جا کنید.

با استفاده از این برنامه، انتقال داده اطلاعات از آیفون به کامپیوتر و برعکس دیگر کار سخت و چالش‌برانگیزی نخواهد بود. اگر شما هم به دنبال ابزاری ساده و آسان برای انجام این کار هستید، این برنامه بهترین گزینه موجود برای ساده‌سازی فرآیند انتقال اطلاعات بین آیفون و کامپیوتر محسوب می‌شود. شما می‌توانید این برنامه را بر روی سیستم نصب کنید و در ادامه با برقراری ارتباط آیفون با کامپیوتر (کابل USB و یا بی‌سیم Wi-Fi)، این امکان برایتان مهیا خواهد شد تا به راحتی بتوانید از مزایای مهم این برنامه بهره ببرید. شما کاربران عزیز می‌تواند ریز جزئیات مربوط به امکانات این برنامه را در ادامه مطلب مشاهده و تازه‌ترین نسخه نرم افزار CopyTrans Filey را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار CopyTrans Filey :

– امکان انتقال فایل‌ها از PC به iPhone و برعکس بدون نیاز به آیتونز (iTunes)

– امکان آزاد کردن فضای آیفون با حذف کردن اطلاعات قدیمی

– امکان انتقال فیلم و ویدیو از کامپیوتر به آیفون یا آیپد

– امکان انتقال اسناد به آیفون از کامپیوتر

– امکان برقراری ارتباط با کابل USB یا به صورت بی‌سیم

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CopyTrans Filey.cover1  300x211 - دانلود CopyTrans Filey 0.800 Beta - کپی و انتقال بی‌دردسر اطلاعات بین آیفون و کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR