دانلود Solar2D 2023.3696 – پلتفرم توسعه نرم افزار و بازی برای موبایل

دانلود Solar2D 2023.3696 - پلتفرم توسعه نرم افزار و بازی برای موبایل

 

دانلود Solar2D

| پلتفرم توسعه نرم افزار و بازی برای موبایل |

 

Solar2D 2023.3696 نام یک پلتفرم جدید، کاربردی و بسیار قدرتمند برای توسعه نرم افزار و بازی برای موبایل (اندروید / iOS) و همینطور تلویزیون‌های هوشمند است که با دارا بودن امکاناتی متعدد و جامع، قادر است تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده کند. Solar2D (که در واقع یک Fork از پروژه Corona SDK است) یک فریمورک توسعه نرم افزار متن باز برای ساخت برنامه های موبایل و بازی های 2D می‌باشد که پس از پایان کار پروژه قبلی، با قدرت ادامه کار را در دست گرفته و اکنون جامعه‌ای بزرگ از توسعه‌دهندگان آزاد دارد. این فریمورک از زبان برنامه نویسی Lua برای توسعه برنامه ها استفاده می کند و قابلیت هایی را برای توسعه سریع و ساده برنامه های مولتی‌پلتفرم ارائه می دهد. Solar2D پشتیبانی از پلتفرم های iOS و Android را دارد و با آن می‌توان اپ‌هایی کاربردی و مفید را برای این پلتفرم‌ها توسعه داد.

این پلتفرم، دارای SDK پر از امکانات جامع و کاربردی برای دولوپرها شامل ابزارها، کتابخانه‌ها و منابع برنامه‌نویسی کاربردی است که با آن بتوانید اپ‌هایی مفید برای اکثر سیستم‌عامل‌های موبایل و همینطور تلویزیون‌های هوشمند بسازید. SDK این فریمورک با یک رابط گرافیکی مفهومی ارائه شده است تا حتی کاربران تازه‌وارد در حوزه یادگیری توسعه اپلیکیشن موبایل هم بتوانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند و در پایان، پروژه خود را با شبیه‌ساز مخصوص تست کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Solar2D را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Solar2D :

– امکان توسعه نرم افزار و بازی برای اندروید و iOS

– پشتیبانی از زبان برنامه‌نویسی ساده و قدرتمند لوآ (LUA)

– امکان ساخت اپ‌های مجهز به رابط گرافیکی

– امکان ساخت بازی و لحاظ کردن قوانین فیزیکی در آن

– امکان استفاده از صدا، تصویر و انیمیشن در برنامه‌ها

– امکان شبیه‌سازی و تست برنامه‌ها

– دارا بودن جامعه گسترده از توسعه‌دهندگان فعال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 245 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR