دانلود پیام رسان سیگنال برای ویندوز کامپیوتر و اندروید Signal PC 1.39.4 / 4.64.5 / Mac

دانلود سیگنال برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Signal Desktop

 

دانلود سیگنال برای ویندوز و کامپیوتر و اندروید

| پیام رسان Signal Private Messenger – جایگزینی قدرتمند برای واتساپ و تلگرام |

 

سیگنال Signal Private Messenger 4.64.5 + ویندوز و کامپیوتر Signal Desktop 1.39.4 + Mac نام جایگزینی سریع و بسیار قدرتمند برای پیام‌رسان تلگرام و واتساپ است که با امکاناتی مشابه با این پیام‌رسان، توانسته موفقیت قابل توجهی را به دست آورد. سرانجام پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی، پیام‌رسان تلگرام (Telegram Messenger) هم به سرویس‌های فیلتر شده پیوست. با فیلتر شدن تلگرام، موج عظیمی از انواع کاربران این پیام‌رسان، به دنبال جایگزین آن بوده و در این میان. برخی از عناوین موجود دارای قدرت و کیفیتی مناسب هستند که پیام‌رسان سیگنال را می‌توان یکی از همین موارد به شمار آورد. در سال‌های اخیر و با توجه به پیشرفت چشم‌گیر شبکه زیرساخت اینترنت در کشور، نرم افزارهای پیام رسان کاربرد بسیار وسیعی پیدا کرده‌اند. بازار داغ اپلیکیشن‌های رنگارنگ پیام‌رسان به گونه‌ای است که سرویس‌های آن از سوی تولیدکنندگانی از کشورهای مختلف عرضه می‌شوند. در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی دیگر از نرم افزارهای پیام‌رسان در خدمت شما بازدیدکنندگان محترم هستیم که می‌توان آن را به عنوان جایگزینی مناسب برای اپلیکیشن تلگرام به شمار آورد. کمپانی آمریکایی Open Whisper Systems، به عنوان توسعه‌دهنده پروژه سیگنال برای اولین بار در سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرد و با ارائه نسخه‌های اولیه این پیام‌رسان توانست محبوبیت قابل توجهی را در میان علاقه‌مندان به خود جلب کند. پیام رسان سیگنال تاکنون بیش از 5 میلیون مرتبه در فروشگاه‌های معتبر جهان دانلود شده و همین آمار، نشان‌دهنده کیفیت بالا و موفقیت این اپلیکیشن کاربردی است. با استفاده از پیام‌رسان سیگنال، کاربر می‌تواند هزینه گفتگوهای خود را کاهش داده و متناسب با نیاز خود، اقدام به راه‌اندازی گفتگوهای دو نفره و یا گروهی کند. پیام‌رسان سیگنال، یک پروژه منبع باز است و کلیه پیام‌های ارسالی و دریافتی کاربران با الگوریتم‌های پیشرفته رمزگذاری می‌شوند و همین موضوع، منجر به حفظ کامل حریم خصوصی کاربران در طی مکالمات صوتی و یا ارسال و دریافت پیام‌های متنی می‌شود. هم اکنون می توانید نرم افزار سیگنال برای اندروید و ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار پیام‌رسان سیگنال Signal :

– دارا بودن سرعت و امنیت بسیار بالا در پیام‌رسانی

– رمزگذاری پیام‌ها در مبدأ و مقصد و حفاظت از حریم خصوصی کاربران

– امکان ورود به حساب کاربری از طریق شماره موبایل

– قابلیت گفتگوی خصوصی و یا گروهی با مجموعه‌ای از دوستان و آشنایان

– سرعت بسیار بالا در مقایسه با سایر پیام‌رسان‌ها

– امکان تماس صوتی رایگان با سایر کاربران

– قابلیت به اشتراک‌گذاری انواع فایل‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار سیگنال :

 

Signal Private Messenger1 87x150 - دانلود پیام رسان سیگنال برای ویندوز کامپیوتر و اندروید Signal PC 1.39.4 / 4.64.5 / Mac Signal Private Messenger2 87x150 - دانلود پیام رسان سیگنال برای ویندوز کامپیوتر و اندروید Signal PC 1.39.4 / 4.64.5 / Mac Signal Private Messenger3 87x150 - دانلود پیام رسان سیگنال برای ویندوز کامپیوتر و اندروید Signal PC 1.39.4 / 4.64.5 / Mac Signal Private Messenger4 87x150 - دانلود پیام رسان سیگنال برای ویندوز کامپیوتر و اندروید Signal PC 1.39.4 / 4.64.5 / Mac

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 116 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR