دانلود Hemingway Editor 3.0.5 – نرم افزار ویراستاری متن

دانلود Hemingway Editor 3.0.5 - نرم افزار ویراستاری متن

 

دانلود Hemingway Editor

| نرم افزار ویراستاری متن |

 

Hemingway Editor 3.0.5 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی نوشتن و ویرایش متن است که به کمک آن، افراد می‌توانند سطح نوشتار و ویراستاری خود را ارتقا داده و محتوایی با کیفیت بهتر را تولید کنند. همینگوی ادیتور، یک نرم افزار ویرایش متن است که بر اساس سبک نوشتاری ادبیاتی ارنست همینگوی توسعه داده شده و به کاربران کمک می‌کند تا متون خود را بهبود داده و آنها را به سبکی ساده و قابل فهم نگارش کنند. این ابزار با داشتن ویژگی‌های مختلف، به کاربران کمک می‌کند تا جملات پیچیده و غیرضروری را شناسایی و آن‌ها را ساده‌تر کنند. این نرم افزار قادر است به کاربران نکاتی مانند استفاده از جملات فعلی، استفاده از اصطلاحات ساده، جلوگیری از استفاده از کلمات پراستفاده و تکراری و تغییر ساختار جملات پیچیده را یادآوری کند تا کیفیت محتوای متنی بهبود پیدا کند.

اگر که شما هم به تولید محتوا اشتغال داشته و یا اینکه در حال تهیه و تدارک یک محتوای متنی برای نیاز شخصی، تحصیلی و یا کاری خود هستید، استفاده از یک دستیار قوی و مخصوص می‌تواند تا حد زیادی به شما در ویراستاری متن کمک کند. این نرم افزار همچنین قابلیت تشخیص و اصلاح خطاهای گرامری و نوشتاری را نیز داراست و با کمک آن شما می‌توانید متون خود را فاقد هرگونه ایراد و یا مشکل گرامری تولید کنید. این نرم افزار می‌تواند کلمات و عبارات زیادی که به آنها نیازی نیست را شناسایی کند و به کاربران پیشنهاد دهد که آنها را حذف کنند و جملات را به سادگی خواندنی تر و قابل فهم تر تغییر دهند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Hemingway Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hemingway Editor :

– فراهم‌سازی یک محیط ساده و زیبا برای نوشتار متن

– دارا بودن ویرایش قوی و پرامکانات برای نوشتن و ویرایش محتوای متنی

– عدم نیاز به اینترنت و قابلیت دسترسی ساده و سریع

– امکان فرمت کردن متن بر اساس نیاز کاربر

– قابلیت انتشار محتوای آماده شده در صفحات وب

– قابلیت خروجی گرفتن در قالب Microsoft Word, PDF و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hemingway Editor.cover1  300x169 - دانلود Hemingway Editor 3.0.5 - نرم افزار ویراستاری متن Hemingway Editor.cover2  300x169 - دانلود Hemingway Editor 3.0.5 - نرم افزار ویراستاری متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 109 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR