دانلود کتاب آموزش بازی‌ سازی اندروید – The Beginner’s Guide to Android Game Development

دانلود کتاب آموزش بازی‌سازی مقدماتی برای اندروید - The Beginner's Guide to Android Game Development

 

دانلود کتاب آموزش بازی‌ سازی اندروید

| The Beginner’s Guide to Android Game Development |

 

دانلود کتاب آموزش بازی‌ سازی اندروید (The Beginner’s Guide to Android Game Development) نام کتاب الکترونیکی جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم داریم آن را خدمت شما بازدیدکنندگان محترم ارائه کنیم. اگر از علاقه‌مندان به صنعت بازی‌سازی در موبایل هستید، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این کتاب، مقدمات این حرفه را فرا بگیرید. این کتاب الکترونیکی که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد، سعی بر آن دارد تا مخاطبین را به صورت مقدماتی با اصول اولیه بازی‌سازی برای سیستم‌عامل اندروید آشنا ساخته و با ارائه مثال‌ها و تمارین متعدد، مهارت افراد را در زمینه بازی‌سازی تقویت کند.

با مطالعه و پیش بردن آموزش‌های این کتاب، توسعه بازی برای اندروید بسیار ساده خواهد بود. اگر شما هم همیشه در رویای ساخت یک بازی برای اندروید بوده ولی مرجع مناسبی را برای یادگیری مهارت آن پیدا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب آموزشی را حتما مطالعه کنید. این کتاب، سعی بر آن دارد تا شما را به صورت قدم به قدم با شیوه طراحی و پیاده‌سازی یک بازی اندرویدی آشنا کند تا با یادگیری این مهارت، آن را برای استفاده در دیگر پروژه‌ها نیز به کار گیرید. پیشنهاد میکنیم کتاب بازی‌ سازی اندروید را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: James S. Cho
تعداد صفحات: 438
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 11.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR