دانلود AdFender 2.0 Final – نرم افزار حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی

دانلود AdFender 2.0 Final - نرم افزار حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی

 

دانلود AdFender

| نرم افزار حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی |

 

AdFender 2.0 Final نام نرم افزاری جدید و کم حجم جهت بهینه سازی تجربه مرور سریع در میان صفحات وب و حفظ کامل حریم خصوصی شما است. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از انواع مرورگرهای Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera و Safari قادر است امکانات و قابلیت های کاربردی و مناسبی را برای ایجاد یک تجربه لذت بخش و امن در فضای وب برای شما محیا کند. این نرم افزار می تواند تبلیغات مزاحم اینترنتی را در انواع صفحات وب شناسایی و آنان را حذف کند ، بنابراین دیگر برای لود شدن یک صفحه وب ، نیازی نیست حجم بسیاری از اینترنت خود را صرف بارگذاری تبلیغات بیهوده کنید.

این نرم افزار از امکان بازدید دامنه های بلاک شده جلوگیری میک ند ، ردیاب های جاسوسی را خنثی می سازد ، قابلیت وبگردی ایمن و ناشناس را فراهم می آورد و همچنین شما را قادر می سازد با حذف تبلیغات مزاحم اعم از بنرها ، تصاویر حجیم ، پاپ آپ ها و… سرعت وبگردی خود را به حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید. در آخر این نرم افزار می تواند ضمن حفظ کامل امنیت وبگردی شما ، قادر است فعالیت پروفایل های کوکی ناشناس را تشخیص دهد و آنان را به طور کامل حذف نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار AdFender را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار AdFender :

– امکان بلاک کردن انواع تبلیغات اینترنتی

– شناسایی و جلوگیری از بازدید صفحات وب مخرب

– جلوگیری از فعالیت ردیاب های جاسوسی

– امکان وبگردی ناشناس

– افزایش سرعت وبگردی با حذف کامل کدهای تبلیغاتی

– حفظ امنیت و حریم خصوصی در مرور صفحات وب

– حذف پرفایل های کوکی خطرناک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR